دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۵

موساد ۶ افسر خود را به خاطر همکاری با ایران کُشت

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 816259
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های اطلاعاتی ایران، گفت که اینکه رژیم صهیونیستی برای مقابله با نفوذ ایران، تمام افسرانی که متهم به ارتباط با دستگاه اطلاعاتی ایران هستند را حذف می‌کند، نشانه تسلط ایران برای عملکرد موساد است.
موساد ۶ افسر خود را به خاطر همکاری با ایران کُشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به کشته شدن 6 افسر اسرائیلی توسط موساد، اظهار داشت: طی سالیان گذشته سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شکسته های سنگین و بزرگی را از افسران اطلاعاتی ایران خورده است که اخیر نیز عملیات پیچیده آن ها که برای صنایع هوایی ایران طرح ریزی شده بود توسط سرویس اطلاعاتی ایران خنثی شد.

وی افزود: همین شکست باعث شد که رژیم صهیونیستی دست به خودزنی بزند و تمامی افسران خود که دخیل در عملیات بزرگ بودند و توسط ایران خنثی شد را به قتل برساند  تا سرپوشی بر شکست سنگین خود بگذارد؛ زیرا این شکست برای اسرائیل گران تمام شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دوران برتری موساد تمام شده است و اکنون در داخل درگیر خود شده‌اند تا متوجه شوند که از کجا ضربه می‌خورند. این یعنی موساد و رژیم صهیونیستی اکنون در خانه خود مورد حمله و هجمه قرار گرفته است. کشته شدن افسران اطلاعاتی مرتبط با میز ایران در موساد نشان دهنده آن است که ایران و افسران اطلاعاتی ایران اشراف کامل بر سرویس جاسوسی اسرائیل دارند و از بین بردن آن ها یعنی که موساد و رژیم صهیونیستی  از ایران شگست سنگینی خورده است.

الهیان تصریح کرد: شکست اسرائیل در ایران دائما در حال به روز رسانی است. یعنی در حوادث اخیر نیز موساد مرکز اصلی فرماندهی کنترل آشوب ها و اغتشاشات در ایران بود و درحال سناریو چینی برای ناامن کردن ایران بود اما این عملیات آن ها نیز همانند عملیات های گذشته شان توسط افسران اطلاعاتی ایران خنثی شد و آن ها هم در این عملیات ناکام ماندند.
https://jahannews.com/vdciwqav3t1azr2.cbct.html
jahannews.com/vdciwqav3t1azr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوران برتری موساد تمام شده است
Iran, Islamic Republic of
زوال استکبار کاملا مشهود است. اسراییل و آمریکا نفس های آخرشان را میکشند
Iran, Islamic Republic of
موساد از اول هم برتری نداشت. الان که رو به نابودی است. ان شاالله دیری نخواهد پایید
United States
...
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا فهمیدین حاج خانم ؟!!.