دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

رقابت غول‌های اروپایی برای خرید طارمی

شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب: 815365
اخبار واصله حکایت از آن دارد که دو تیم آرسنال انگلیس و میلان ایتالیا رقابت جدیدی را برای خرید مهدی طارمی آغاز کرده‌اند.
رقابت غول‌های اروپایی برای خرید طارمی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبر ورزشی، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا در گروه B، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در ترکیب خود داشت  از ساعت ۲۲:۳۰ دیشب در ورزشگاه بای‌آرنا به مصاف بایر لورکوزن و یاران سردار آزمون  رفت که در نهایت به برتری ۳ بر صفر رسید.

مهدی طارمی پس از اینکه در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داد و در دو دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و بایر لورکوزن به میدان رفته بود، دیشب هم در دیدار برابر یاران آزمون در ترکیب پورتو قرار گرفت و دو گل از روی نقطه پنالتی زد.

ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در دیدار رفت مقابل بایر لورکوزن، بیشترین نقش را در کسب پیروزی دو بر صفر پورتو داشت و پاس هر دو گل تیمش را داده بود، دیشب هم نمایش درخشانی در ورزشگاه بایر آرنا داشت.

مدیران باشگاه پورتو امیدوارند با تداوم درخشش مهدی طارمی به ویژه در جام جهانی قطر، ستاره ایرانی خود را به مبلغ بالایی به فروش برسانند. در حال حاضر آرسنال و میلان مشتریان طارمی هستند اما بعید نیست باشگاه مطرح و پولدار دیگری نیز به این دو اضافه شوند.
 


 
https://jahannews.com/vdcfvtdctw6dyma.igiw.html
jahannews.com/vdcfvtdctw6dyma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران پر از فوتبالیستهای با استعداد مثل مهدی طارمی است ولی استعدادیابی در فوتبال ایران بسیار ضعیف است و دلال ها باعث شدن تیمهای باشگاهی ایران پر از بازیکنان سطح پایین بشه و خیلی از با استعدادها پشت درب مانده اند.
دادار
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ها در انگلیس و آلمان همیشه نیمکت نشین می شوند