يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۴

«روستا آزاد» رئیس اسبق دانشگاه شریف درگذشت

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 815114
رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف پس از یک دوره تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.
«روستا آزاد» رئیس اسبق دانشگاه شریف درگذشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، دکتر رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت پس از یک دوره تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مهر، او در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرپرست دانشگاه شریف تعیین شد و اواخر اسفند همان سال، حکم ریاست اش تأیید شد. وی فارغ‌التحصیل رتبه اول دبیرستان خوارزمی، حائز رتبه ۲۷ کنکور سراسری ریاضی فیزیک در سال ۱۳۵۸ و فارغ‌التحصیل رتبه اول در هر سه مقطع کارشناسی (صنعتی اصفهان)، کارشناسی ارشد (UETU ترکیه) و دکتری (Waterloo کانادا) بوده‌است.

از فعالیت‌های علمی وی می‌توان به انجام ۳۹ پروژه پژوهشی، انتشار ۴۳ مقاله در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ۶۸ مقاله در کنفرانس‌های معتبر داخلی و خارجی، و بیش از ۸۰ راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی اشاره کرد.
https://jahannews.com/vdchzmn6k23nzzd.tft2.html
jahannews.com/vdchzmn6k23nzzd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خداوند بیامرزد.... هر دانشمندی که فوت می‌کند خسارتی عظیم به ملت است.
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش بکند . روحش شاد .
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
شاگرد استاد
Iran, Islamic Republic of
انالله و انا الیه راجعون
خداوند روح این استاد بزرگوارو جانباز جنگ تحمیلی و مجاهد انقلابی را رحمت کند . زندگی این انسان سراسر تلاش و مجاهدت در راه اسلام و انقلاب بود و در عین دارا بودن توان و تخصص بالا بسیار متواضع و ساده بود