يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۳

آمادگی مشروط مقتدی صدر برای گفت‌وگو

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 814417
رهبر جریان صدر در سخنانی با طرح شروطی، برای گفت‌وگو با دیگر گروه‌ها و احزاب سیاسی این کشور اعلام آمادگی کرد.
آمادگی مشروط مقتدی صدر برای گفت‌وگو
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر که بعد از اعلام کناره‌گیری از دنیای سیاست هرگونه درخواست گفت‌وگو را رد کرده بود، در جدیدترین توییت خود در این باره نوشت: اگر گفت‌وگو علنی باشد، تمامی مشارکت کنندگان در روند سیاسی و انتخابات گذشته کنار گذاشته شوند و افراد فاسد توسط یک دستگاه قضایی سالم و پاک مجازات شوند، ما  آماده گفت‌وگو هستیم.

وی گفت: ما روی کمک سازمان ملل در این زمینه یعنی اصلاح حساب باز کرده‌ایم.

مقتدی صدر ادامه داد: من از سخنان شرکت کنندگان در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره خویشتن داری در عراق حمایت می‌کنم و به همین دلیل خواستار خویشتن داری و عدم توسل به خشونت و سلاح از سوی همه طرف‌ها و مجازات سریع عاملان بدون توجه به وابستگی آنها هستم.

وی در ادامه اظهارات "جنین هنیس پلاسخارت"، رئیس هیئت سازمان ملل در عراق (یونامی) در جریان نشست سه‌شنبه شورای امنیت را ستود که فساد را عامل اصلی بحران عراق خوانده بود.
https://jahannews.com/vdccs0q4m2bqs08.ala2.html
jahannews.com/vdccs0q4m2bqs08.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حتما"شرط ایشان اینه که حشدالشعبی خلع سلاح شود... و یگانهای نظامی حشد فقط برن توی مساجد نماز بخونند و تمام سلاحهای خود را تقدیم مریدان ایشون کنند ! از آنور هم عربستان پول بده داعش را شارژ برقی و الکتریکی و نظامی کند !!!
Iran, Islamic Republic of
آقا من از قبل گفنم این آقا آمریکایی است وقتی می گوید سازمان ملل یعنی کمی آبرو داری کرده و نگفت آمریکا .. این شخص فتنه بزرگی در عراق ایجاد خواهد کرد که خون های بسیاری ریخته خواهد شد . او و همفکران او منتظر فوت آیت ا... سیستانی می باشند تا او را به عنوان جایگزین او جا بزنند .
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفته بود،ازسیاست کناره گیری میکنه!،یکی اینو به دکتر برسونه!.