دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتشار پویانمایی با الگوگیری از قهرمان کشتی

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 812999
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران، دومین قسمت از پویانمایی «ماجرا‌های نوید» با محوریت الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی»، توسط شبکه نهال منتشر شد.
انتشار پویانمایی با الگوگیری از قهرمان کشتی
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، در هر قسمت از این تیزر پویانمایی، نوید که ۱۲ سال دارد، با الگوگیری از یکی از قهرمانان ملی، کنشی قهرمانانه متناسب با پیرامون خود انجام می‌دهد.

در دومین قسمت از این پویانمایی، پس از آنکه الگوگیری از ابرقهرمان‌های خیالی‌هالیوودی کمکی به نوید نمی‌کند، او با الگوگیری از «حسن یزدانی» به مصاف شخصیتی مزاحم می‌رود و او را شکست می‌دهد.

به گفته روابط عمومی شبکه کودک، این شبکه بنا دارد تا هر فصل یک قسمت جدید از این پویانمایی را رونمایی کند که هر قسمت از آن به الگوگیری از یکی از قهرمان‌های ملی بپردازد.

پویانمایی یکی از قالب‌های موثر در تولیدات تلویزیونی است که در گذشته تجربیات موفقی همچون سیاساکتی و بابابرقی، تاثیرگذاریِ این قالب را تصدیق می‌کند و قرار است «ماجرا‌های نوید» نیز در همین مسیر گام بردارد.

کارگردانی «تیم بعد» برعهده محمدمهدی محسنی و تهیه‌کننده آن محمدرضا فرزادمهر است.

همچنین در نخستین قسمت از این پویانمایی که سال گذشته توسط موسسه رسانای مرکز بسیج صداوسیما ساخته شده بود، نوید به الگوگیری از قهرمان فقید وزنه‌برداری پارالمپیک، «سیامند رحمان» پرداخته بود.
https://jahannews.com/vdcf10dc1w6dy1a.igiw.html
jahannews.com/vdcf10dc1w6dy1a.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *