دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

متخلفان فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین جریمه شدند

پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 812332
وزیر دادگستری از تشکیل پرونده‌هایی برای متخلفان فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین خبر داد و گفت: متخلفان جریمه شده‌اند.
جریمه متخلفان فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین
به گزارش جهان نيوز، امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در گفتگو با فارس، درباره نظارت بر قیمت بلیت‌های سفر با انواع وسایل نقلیه در ایام اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبه تعیین قیمت برای وسایل نقلیه در زمان اربعین انجام شده بود، تعزیرات به این موضوع ورود کرد تا این قیمت‌ها رعایت شود. 

وی افزود: البته در ابتدا نواقصی وجود داشت که برخی آژانس‌های هواپیمایی، اتوبوس‌ها و تعاونی‌ها قیمت‌های اعلامی را رعایت نمی‌کردند.

وزیر دادگستری با اشاره به ورود سازمان تعزیرات حکومتی به موضوع تخلفات آژانس‌های مسافرتی در ایام اربعین بیان داشت: در این راستا، سازمان تعزیرات حکومتی شعب سیار خود را در ترمینال‌ها مستقر کرد و گشت‌های سیار این سازمان نیز بر عملکرد آژانس‌های مسافرتی نظارت کردند.

رحیمی با بیان اینکه پرونده‌هایی برای تخلفات فروش بلیت وسایل نقلیه در ایام اربعین تشکیل و متخلفان نیز جریمه شده‌اند، تصریح کرد: تا جایی که اطلاع دارم، قیمت‌های اعلام شده، رعایت می‌شود و اگر رعایت نشود سازمان تعزیرات با آن برخورد خواهد کرد.
وزیر دادگستری در پایان تأکید کرد: مردم در صورت مشاهده تخلفات، مراتب را جهت برخورد تعزیرات، اعلام کنند.
https://jahannews.com/vdcgwx97xak9qw4.rpra.html
jahannews.com/vdcgwx97xak9qw4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انقدر بردند که یک صدم ان یا کمتر جریمه است که پرداختش ککشان را نمیگزد و سود خوبی در تخلف است با این جریمه‌های ابکی
Iran, Islamic Republic of
باید کل سود را از انها گرفت به انضمام جریمه که داغ ان بر دلشان بماند نه اینکه بخش کوچکی از تخلف را جریمه بدهند