دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ دور بزن!

چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 810748
یکی از مدعیان اصلاحات که پیش از این از کارکنان وزارت خارجه بود در یادداشتی نوشته است؛ باید از زمستان اروپا استفاده کنیم و هرچه زودتر توافق هسته‌ای را امضا کنیم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، گفت: یکی از مدعیان اصلاحات که پیش از این از کارکنان وزارت خارجه بود در یادداشتی نوشته است؛ باید از زمستان اروپا استفاده کنیم و هرچه زودتر توافق هسته‌ای را امضا کنیم!

گفتم: یعنی نمی‌دانند که تعویق در توافق به خاطر آن است که آمریکا حاضر نیست تحریم‌ها را لغو کند و تضمین بدهد به تعهداتش عمل کند و با راستی‌آزمایی مخالف است و حاضر نیست پرونده PMD را مختومه کند؟!

گفت: چه عرض کنم؟! آقایان با وادادگی و نابلدی و با دیپلماسی التماسی خود برجام سراسر خسارت را به ملت تحمیل کرده‌اند و حالا که دولت در پی رفع خرابکاری‌های آنهاست، به جای آن که از مردم خجالت بکشند و از دولت، تشکر کنند، همان نسخه ذلت‌بار را تجویز می‌کنند؟!

گفتم: یارو دنده عقب از یک جاده کوهستانی بالا می‌رفت. گفتند چرا دنده عقب می‌روی؟ گفت؛ شاید آن بالا جای دور زدن نباشد. دنده عقب می‌روم که برگشتنم عادی باشد. چند ساعت دیگر دیدند بازهم با دنده عقب در حال برگشتن است! پرسیدند چی شد؟ گفت؛ جا برای دور زدن بود!
https://jahannews.com/vdcfjxdccw6dyea.igiw.html
jahannews.com/vdcfjxdccw6dyea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *