دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱

آخرین تاکید شهید مدافع حرم به همسرش

يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 809675
مهدی و امثال او چقدر برای پیروی از ولایت تاکید داشته‌اند که حتی در آخرین صحبت‌هایشان هم آن را رها نمی‌کردند.
به گزارش جهان نيوز، شهید سید مهدی موسوی نخستین شهید مدافع حرم خوزستان پانزدهم مهر سال 1363 در کوی انقلاب(کمپلو) اهواز دیده به جهان گشود. پس از هجوم تکفیری‌ها، برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) عازم سوریه شد و دهم تیرماه سال 1392 به فیض شهادت نائل آمد که پیکر پاکش روز یکشنبه شانزدهم تیر از طریق فرودگاه اهواز به خوزستان انتقال یافت. پیکر پاک شهید موسوی صبح روز دوشنبه هفدهم تیرماه سال 1392 از حسینیه ثارالله اهواز تا چهارراه سلمان فارسی(نادری) تشییع شد و پس از آن در قطعه 2 گلزار شهدا در پایین مزار جانباز شهید سید احمد موسوی‌کربلایی و شهید غلامرضا بازاری آرام گرفت.


همسرش می‌گوید: «سید مهدی می‌گفت بعد از شهادت من صبور باش. بی‌قراری و‌گریه من را دوست نداشت. حتی می‌گفت که بعد از شهادت من حق نداری زیاد شلوغ کنی یا بر سر و صورتت بزنی آن هم جلوی نامحرم. فقط‌گریه کن، آن هم کم. من هم در تمام مراسم او وصیتش را انجام دادم. جلوی جمع‌گریه نمی‌کردم. سوریه که بود برای آخرین بار به من زنگ زد و تلفنی چند دقیقه با من صحبت کرد. مدام صحبت ولایت را مطرح می‌کرد و فرمانبرداری از حرف‌های آقا را به من سفارش می‌کرد. می‌گفت تنها مسیر زندگی شما خط ولایت است. آقا هر چه گفت همان را انجام بده نه کمتر و نه بیشتر. فایل صوتی حرف‌هایش را هنوز دارم و هر چند وقت یک‌بار گوش می‌دهم. مهدی و امثال او چقدر برای پیروی از ولایت تاکید داشته‌اند که حتی در آخرین صحبت‌هایشان هم آن را رها نمی‌کردند.»
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رحمت الله علیه و علی جمیع الشهداء و الصدیقین و الابرار و علینا