دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

جدیدترین تغییرات قیمتی دلار و یورو؛ شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب: 809627
‌قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۸ هزار و ۳۹ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد امروز همچنان در کانال ۲۹ هزار تومان معامله شد، هر چند قیمت آن به کف کانال بسیار نزدیک شد. دلار توافقی نیز در قیمت ۲۷ هزار و ۶۰۳ تومان خرید و فروش شد که به این ترتیب به کانال ۲۷ هزار تومانی عقب نشینی کرد.
جدیدترین تغییرات قیمتی دلار و یورو
به گزارش جهان نيوز، امروز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۷۶۰ تومان و ۲۸ هزار و ۳۹ تومان اعلام شد که نسبت به روزکاری گذشته (پنجشنبه ۲۷ مرداد ) ۱۴ تومان کاهش قیمت داشت.
 
قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و  ۷۵۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۴۴ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۲۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

تا ساعت تنظیم این خبر، کانون صرافان ایرانیان نیز میانگین قیمت خرید هر دلار را ۲۸ هزار و ۱۱۰ تومان و میانگین قیمت فروش آن را ۲۸ هزار و ۴۴۲ تومان در صرافی ها اعلام کرد.
 
میانگین قیمت خرید و فروش یورو نیز از سوی این کانون در صرافی ها به ترتیب ۲۹ هزار و ۳۷۴ و ۲۹ هزار و ۷۱۶ تومان اعلام شد.

در معاملات توافقی دلار نیز امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در «کانال سامانه اطلاع‌رسانی ارز توافقی تهران» ۲۷ هزار و ۶۰۳ تومان اعلام شد.  
 
همچنین تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه نرخ دلار در بازار متشکل ارز ۲۷ هزار و ۸۹۸ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و  ۹۰۰ تومان بود.
قیمت دلار در بازار امروز در بازار آزاد تا ساعت تنظیم این خبر در قیمت ۲۹ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

گفتنی است در روزهای اخیر بازارهای کشور تحت تاثیر اخبار مرتبط با برجام قرار داشته اند. هرچند در مدت اخیر برخی اخبار ضد و نقیش در این باره منتشر شده است اما در بسیاری از اخبار، توافق نزدیک اعلام شده است.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *