دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

تنبیه موتورسوار خاطی به سبک ویتنام! +فیلم

سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 807282
پلیس ویتنام در تنبیه متخلفان، شیوه‌ای متفاوت را در پیش گرفته است.
تنبیه موتورسوار خاطی به سبک ویتنام! +فیلم
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: روز گذشته ویدئویی از شیوه تنبیه یک موتورسوار ویتنامی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

در این ویدئو می‌بینیم نیروهای پلیس ویتنام سر موتورسواری را که با صدای بلند موتور خود باعث آزار و اذیت مردم می‌شده، جلوی اگزوز موتور گرفته‌اند تا صدای بلند موتورش را با گوش‌های خود بشنود و دیگر با صدای بلند موتورسواری نکند. کاربران با بازنشر این ویدئو واکنش های متفاوتی به این شیوه تنبیه داشتند. کاربری نوشت: «آخ کاش همچین بلایی رو سر این وانتی هایی که سر ظهر هوس می کنن بیان توی کوچه ضایعات بخرن در بیارن.» کاربری هم نوشت: «شاید این تنبیه بازدارنده باشه ولی به نظرم اخلاقی نیست و فکر کنم پرده گوشش پاره شد!»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای کاش با خودروها و موتورسیکلتهایی که صدای ناهنجار و آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند برخورد بشه! ما که به ستوه اومدیم
Iran, Islamic Republic of
همچنین کسانی که نمی دانم چه مشکل روحی و روانی دارند که باند بزرگ می بندد روی خوروشون و میاند در خونه مردم بلندش می کنند. فکر نمیکنن تو این خونه ها مریض هست آدم مسن هست..خدا هدایتشون کنه