دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۵

عکس/ تجارت پرُ سود

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 803039
یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کشورها، گردشگری و جذب توریسم است. گردشگری به‌دلیل سودآوری شگرف خود، به‌عنوان صنعت بی‌دود نامیده می‌شود و تمام کشورها به‌دنبال گسترش این صنعت و بهره‌مندی از اقتصاد پرسود آن هستند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
برچسب ها: تجارت سود گردشگری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از بزرگترین درآمد توریستی مربوط به توریستهای زمینی است که با موتور و اتومبیل شخصی یا اتوبوس به مسافرت می روند و کمتر سمت هواپیما میروند ولی متاسفانه بخاطر فرهنگ رانندگی بسیار پایین در ایران و عدم بسیاری از اصول اولیه رانندگی توسط ایرانی ها مجمع گردشگری جهانی جاده های ایران را جز پر خطر ترین جاده های توریستی دنیا معرفی کرده که این باعث کم شدن توریست زمینی است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
رسانه که دست دشمن است. محدودیت هایی وجود دارد که باب میل توریست ها نیست. با ورود به ایران امکان به وجود آمدن مشکل برای توریستها در هنگام بازگشت وجود خواهد داشت..
Iran, Islamic Republic of
دقیقا" . الآن اگه به لحاظ تاریخ و تمدن و جاذبه های تاریخی و گردشگری باشه ,کشورهایی مثل ایران و چین و هند جز اولینها هستند اما چون رسانه و اختیار فضای خبری دنیا دست چند کشور غربی می باشد , می بینیم که همین چند کشور غربی رتبه های اول جدول رده بندی درآمد توریستی را به خود اختصاص داده اند.
Iran, Islamic Republic of
و ایران هراسی که در اولویت رسانه هاشون است .
Iran, Islamic Republic of
توریست جرات می کنه بیاد ایران؟!.