يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دموکراسی کلاغی!

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 801379
بنا به گفته دانشمندان کلاغ‌ها با درآوردن صدا از خود و بالا بردن فرکانس آن به طور موثری «رای می‌دهند» و زمانی‌که صداها یا «رای‌ها» به سطح کافی رسید به یک باره برخاستن دسته‌جمعی در کمتر از ۴ ثانیه صورت می‌گیرد.
دموکراسی کلاغی!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: به تازگی در بریتانیا تحقیقاتی انجام شده که نشان می‌دهد همهمه پرسر و صدای کلاغ‌ها، که معمولا به هنگام صبح و پیش از برخاستن جمعی آنان بلند می‌شود، در واقع نوعی «تصمیم‌گیری دموکراتیک» است. یورو نیوز در گزارشی نوشت: «در این پژوهش نشان داده شد که زمان حرکت و برخاستن جمعی از درخت‌ها، با شدت صدای رد و بدل شده در گروه مرتبط است.

بنا به گفته دانشمندان کلاغ‌ها با درآوردن صدا از خود و بالا بردن فرکانس آن به طور موثری «رای می‌دهند» و زمانی‌که صداها یا «رای‌ها» به سطح کافی رسید به یک باره برخاستن دسته‌جمعی در کمتر از ۴ ثانیه صورت می‌گیرد.» کاربری نوشت: «همیشه فکر می‌کردم زندگی مورچه‌ها و زنبورهای عسل یک زندگی ایده آله ولی الان کلاغ‌ها نظرم رو عوض کردند.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
برچسب ها: دموکراسی کلاغ صدا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *