چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

سارق تجهیزات انتقال گاز در شهریار دستگیر شد

دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 798259
ماموران کلانتری ۱۴ شاهدشهر در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر سرقت لوله و علمک‌های انتقال گاز رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با همکاری ساکنان منطقه، سارق را شناسایی و پس از مدتی تعقیب و مراقبت، موفق به دستگیری وی در شاهدشهر شدند.
سارق تجهیزات انتقال گاز در شهریار دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی گفت: ماموران کلانتری ۱۴ شاهدشهر در پی دریافت اخبار مردمی مبنی بر سرقت لوله و علمک‌های انتقال گاز در شاهدشهر، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با همکاری ساکنان منطقه، سارق را شناسایی و پس از مدتی تعقیب و مراقبت، موفق به دستگیری وی در شاهدشهر شدند.

سرهنگ فتاحی عنوان کرد: از متهم آلات و ادوات برش لوله‌های خطوط انتقال گاز و تعداد زیادی علمک گاز کشف شد و تاکنون تعداد ۱۰ نفر شاکی نیز شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *