دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

متروی تهران از دستفروشان پول می‌گیرد؟

شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 796647
جنس کار، ساماندهی دستفروشان است هم برای اینکه بتوانند معیشت خودشان را داشته باشند و هم اینکه این فعالیت به شکلی قانونی و در یک چارچوب مشخصی باشد.
متروی تهران از دستفروشان پول می‌گیرد؟
به گزارش جهان نيوز، مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه درباره گمانه‌ای مطرح درمورد دریافت مبالغی توسط مسوولان مترو از متکدیان و دستفروشان به میزان گفت: نه اینطور نیست. این گمانه‌ها با اتقان تکذیب می‌شود. اصلا چنین چیزی وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: در وهله اول وظیفه ما این است که افراد بتوانند به سهولت و با آرامش روانی عبور و مرور کنند. به هیچ وجه هم این قضیه را به این شکل قبول نداریم. اگر هم بخواهد ساماندهی شکل بگیرد جنسش این نیست که ما بخواهیم از این راه درآمدزایی بکنیم.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران تصریح کرد: جنس کار، ساماندهی دستفروشان است هم برای اینکه بتوانند معیشت خودشان را داشته باشند و هم اینکه این فعالیت به شکلی قانونی و در یک چارچوب مشخصی باشد. یعنی اینطور نباشد که دستفروشان در واگن‌ها و روی سکو‌ها آرامش روانی مسافران و بهداشت فردی و اجتماعی را به هم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *