يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

درس امام خمینی(ره) برای صیانت از بیت‌المال

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 793998
سردار باقرزاده در جریان کشف پیکر یک شهید دفاع مقدس به بیان خاطره‌ای را از بنیانگذار جمهوری اسلامی پیرامون صیانت مسئولین از بیت‌المال مسلمین بیان کرد
درس امام خمینی(ره) برای صیانت از بیت‌المال
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع‌پرس، در جریان تفحص پیکر یک شهید دوران دفاع مقدس در منطقه فکه، اعضای کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح سربندی را کشف کردند که شعار «ما همه سرباز توایم خمینی» روی آن حک شده بود.

پیکر این شهید در حالی کشف که چند تن از نمایندگان صلیب سرخ شاهد اجرای عملیات تفحص بودند.

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین پس از کشف پیکر این شهید با بیان خاطره‌ای از امام خمینی (ره) اظهار داشت: سرباز امام خمینی سربازی است که در راه اعتقادات جانش را می‌دهد و پیام این سرباز این است که اگر می‌خواهیم به عزت برسیم باید راه خمینی را برویم.

خمینی یک حقیقت قرن بود.

وی خطاب به جمع نمایندگان صلیب سرخ روایتی از رفتار امام (ره) با فرانسوی‌ها و رفتار متقابل امام با کشور ایران را بازگو کرد و ادامه داد: زمانی که امام راحل در نوفل لوشاتو بودند جمعی از دانشجویان ایرانی خدمت ایشان رسیدند و گفتند ما می‌توانیم در فرانسه با تلفن‌های همگانی کاری کنیم که بدون پول خرد، مجانی صحبت کنیم.

سوال کردند دستور شرعی این کار چیست، آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا نه؟ یعنی حکم اسلام چیست.

امام فرمودند فارغ از اینکه حکم شرعی اجازه نمی‌دهد، این کار به شما جرات می‌دهد مال مردم را بخورید.

پس امام اجازه نداد به اندازه یک پول خرد به فرانسه ضربه وارد شود.

اما همین دولت فرانسه در جنگ صدام علیه ما انواع بمب‌های شیمیایی و سلاح‌ها را در اختیار صدام گذاشت.

حمایت‌های سیاسی زیادی از صدام و حتی تروریست‌هایی که بسیاری از مسوولین ایرانی را به شهادت رسیدند داشت و امروز هم این حمایت‌ها ادامه دارد.

همواره نقش پلیس بد را بازی کرده است. اما رفتار امام ما با او اینگونه بود و این بچه‌ها عاشق چنین امامی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *