سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۱

صادرات میگوهای ایرانی با برند عمانی!

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 792029
میگوهای ایران با جعبه سفید و بدون درج برند به عمان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و از آن جا به عربستان و آمریکا می‌رود.
صادرات میگوهای ایرانی با برند عمانی!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان هرمزگان گفته: «میگوهای ایران با جعبه سفید و بدون درج برند به عمان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شود و از آن جا به عربستان و آمریکا می‌رود.»

بازرگان در بخشی دیگر می‌گوید: «در گذشته ۹۰ درصد صادرات میگوی ایران به اروپا بود، اما به دلیل تحریم‌ها بازار اروپا را از دست دادیم و حالا چین و روسیه این بازار را گرفته‌اند.»

پیش از این هم درباره برخی دیگر از اقلام و کالاهای ایرانی مثل زعفران، خرما، پسته و ... که بدون بسته بندی به کشورهای دیگر و از آن جا با بسته بندی آن کشورها به کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر می‌شود انتقادهایی مطرح شده بود. کاربری نوشت: «یکی از موضوعاتی که ما ازش غافلیم همین بسته بندی محصولات مونه که هم می تونه اشتغال ایجاد کنه و هم به کالا ارزش افزوده می ده.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تحریم که اثر نداره،.