يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱

جهان در دوراهی جوکوویچ

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 792002
هرچند این تنیسور مطرح طرفداران زیادی دارد اما کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار جوکوویچ را بی اعتنایی به سلامتی دیگران قلمداد و برخورد با این نوع رفتار را وظیفه جامعه ورزشی اعلام کردند.
جهان در دوراهی جوکوویچ
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، بعد از جنجال نواک جوکوویچ تنیس‌باز شماره یک جهان برای شرکت در مسابقه اوپن استرالیا که به دلیل واکسن نزدن مجبور به ترک استرالیا و حذف از رقابت ها شد، حالا او اعلام کرده است که ترجیح می‌دهد مسابقات اوپن فرانسه و ویمبلدون را هم از دست بدهد تا این که مجبور باشد واکسن کرونا بزند.

او در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفته که هرگز با واکسیناسیون مخالف نبوده است، اما از حق انتخاب فردی پشتیبانی می‌کند. هرچند این تنیسور مطرح طرفداران زیادی دارد اما کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار جوکوویچ را بی اعتنایی به سلامتی دیگران قلمداد و برخورد با این نوع رفتار را وظیفه جامعه ورزشی اعلام کردند. کاربری نوشت: «قطعا افرادی که مایل نیستند واکسن بزنند نباید با حضورشون توی جامعه باعث به خطر افتادن جون بقیه بشن، حالا اون آدم می خواد من باشم یا قهرمان تنیس جهان.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دوران این حرف ها تموم شد. الان دیگه اگر واکسن هم بزنید کرونا میگیرد. واکسن زده و واکسن نزده هر دو میتونن ناقل کرونا باشن. تزریق یه ماده به درون بدن باید با اختیار فرد باشه. این حق طبیعی یک انسان هست. لطفا منتشر کنید!