دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۲

قسم جلاله شهید مدافع حرم برای رد یک تهمت

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 790471
ز آنجا که بعضی افراد شایعه می‌کنند که کسانی که به سوریه و عراق برای دفاع از حرمین به جهاد می‌روند انگیزه مالی دارند، بدانید که این حرف توطئه دشمنان برای بی‌ارزش قلمداد کردن این جهاد مقدس است.
قسم جلاله شهید مدافع حرم برای رد یک تهمت
به گزارش جهان نيوز، امروز ششمین سالگرد شهادت سردار شهید مدافع حرم احمد مجدی است. وی فرمانده گردان مدافعان حرم بود که 15 اردیبهشت سال 1346 دیده به جهان گشود، در نوجوانی برای رفتن به جبهه موفق نشد تا اینکه در حین اعزام رزمندگان از پنجره مینی‌بوس به داخل ماشین رفت و عازم جبهه‌ها شد. در عملیات والفجر هشت مجروح شده بود، به دلیل مجروحیت بالا او را در میان شهدا قرار دادند. بعد از بهبودی دوباره به جبهه برگشت و تا پایان دفاع مقدس حضور داشت. پس از هجوم تکفیری‌ها به کشورهای اسلامی، احمد مجدی هم به جبهه مقاومت پیوست و روز 13 بهمن سال 1394 در حلب سوریه به شهادت رسید که پیکر پاکش در گلزار شهدای ‌اندیمشک آرام گرفت.

شهید احمد مجدی در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: «دفاع از ولایت فقیه، ماندن در خط انقلاب، زندگی سالم و به دور از تجملات و مدگرایی، ادای فریضه نماز، دست‌گیری از افراد مستمند و ناتوان، دوری از غیبت و تهمت خدای ناخواسته از جمله اموری است که باید به آن اهتمام بورزیم که ان‌شاءالله مورد رحمت و مغفرت خداوند سبحان قرار بگیریم. از آنجا که بعضی افراد شایعه می‌کنند که کسانی که به سوریه و عراق برای دفاع از حرمین به جهاد می‌روند انگیزه مالی دارند، بدانید که این حرف توطئه دشمنان برای بی‌ارزش قلمداد کردن این جهاد مقدس است و به والله که هیچ یک از رزمندگان برای پول نیامده و آنچه که بعد از ماه‌ها به رزمندگان بدهند بسیار ناچیز و حقیر است و البته بنده به نوبه خود هیچ‌گونه نیاز مالی یا بدهی به کسی ندارم که مادیات و پول برایم با ارزش باشد و اصلاً در قید آن نبوده و نیستم و ادای تکلیف بر همه چیز ارجحیت دارد.»
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردان خدایی
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
خوشا به شهدا که توسط خداوند گلچین شدند.شادی ارواح طیبه شهدامون ،صلوات.