يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

تراکنش ایران، در مسیر اقتصاد دیجیتال

سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 788148
اقتصاد دیجیتال، انقلابی است که تمام وجوه زندگی بشر را در می‌نوردد و هیچ گریزی از آن نیست، اقتصاد دیجیتال مانند تمام پدیده‌های نوظهور دنیا دارای ظرفیت های بالقوه‌ای است که می‌تواند باتوجه به این ظرفیت‌ها در کشور به فعالیت درآید.
تراکنش ایران، در مسیر اقتصاد دیجیتال
اقتصاد دیجیتال، انقلابی است که تمام وجوه زندگی بشر را در می‌نوردد و هیچ گریزی از آن نیست، اقتصاد دیجیتال مانند تمام پدیده‌های نوظهور دنیا دارای ظرفیت های بالقوه‌ای است که می‌تواند باتوجه به این ظرفیت‌ها در کشور به فعالیت درآید.

خوشبختانه میزان نفود اینترنت و گوشی‌های هوشمند در ایران طی سالیان اخیر رشد چشمگیری داشته است و این رشد، بستری را فراهم آورده که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها بتوانند در آن خدمات خود را ارائه دهند.

همچنین وجود متخصصان زیاد در زمینه‌ فناوری اطلاعات در کشور به پیشرفت بیش‌ازپیش دراین‌زمینه کمک می‌کند.

نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از مسیرهای آسان و جذاب برای رسیدن به این تغییرات و اهداف به شمار می رود که تمامی ایده ها، محصولات و خدمات را یکجا  جمع آوری و معرفی می کند.

در این رویداد بزرگ فناوری کشور بیش از 90 نخبه از حوزه بانکداری، بیمه، فناوری، امنیت سایبر و.. گرد هم آمده تا این مسیر را شفاف سازی کرده و آینده نوآورانه را برای خلق محصولات جدید پولی و مالی آماده سازند.

از این رو است که فعالان در بخش فناوری های نوین مالی در تراکنش هفتم خواهان گفتگو و تبادل نظر با نخبگان و سرمایه گذارن برای تدوین، قوانین و خدمات صحیح و کارآمد در حوزه اقتصاد دیجیتال در صنعت بانکداری هستند تا این مهم در ادامه مسیر خود منجر به افزایش امکان ارائه خدمات به مشتریان شود.

در این نمایشگاه تلاش شده تا  بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … برپا شده و مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی بتوانند تبادل اندیشه و همفکری داشته باشند.


 
شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود .

یاد آور می شود؛ این نشست در سالن همایش های مرکز آفرینش های کانون برگزار و به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فابا به آدرس Instagram.com/fabacenter   پخش خواهد شد

 به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر مراجعه کنند..

fabanews.com
https://itefaba.com/
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *