يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲
در جریان سفر به ترکیه؛

قالیباف با اردوغان دیدار کرد +عکس و فیلم

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 784767
رئیس مجلس کشورمان که برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی به ترکیه رفته است با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
قالیباف با اردوغان دیدار کرد +عکس و فیلم
به گزارش جهان نيوز، رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی به ترکیه سفر کرده است، با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس گزارش مهر، قالیباف شب گذشته نیز در جمع فعالین اقتصادی و تجار ایرانی در ترکیه گفت: در دولت و مجلس اولویت را توسعه روابط با همسایگان و کشورهای اسلامی قرار داده‌ایم و این یک اراده جدی و محکم است و بر این اساس مصمم هستیم تجارت دوجانبه را در اولویت قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
و این در حالی است که اردوغان متاسفانه از سال 1389 تاکنون عامل اصلی جنگ، بی ثباتی، ناامنیف پیدایش و رشد تروریسم در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است .
جانباز
Iran, Islamic Republic of
اول ، چرا پرچم ایران نیست دوم درمقابل اردوغان که به حالت استکباری نشسته چرا آقای قالیباف مظلومانه دست ها در هم کرده نشسته
همه این حالت ها در مذاکرات دیپلماتیک و ملاقات ها تعرف داره. جهان نیوز شما که منتقد خیلی خوبی هستی چرا به این رفتار نقد نزدی ؟؟!!!!