سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۱۱
گفتگو با قائم مقام سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

۲۳ تیر ۷۸ و نهم دی مرهون مدیریت آیت الله جنتی بود/ حقوق آقای جنتی از شورای هماهنگی تبلیغات چقدر بود؟

چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 784614
خلق حماسه‌های تاریخی از قبیل ۲۳ تیرماه ۱۳۷۸— یوم الله نهم دی ماه ۱۳۸۸ و راهپیمایی‌های ضد اغتشاش دی ماه سال ۱۳۹۶ مرهون مدیریت شجاعانه، خردمندانه و مقبولیت عامه حضرت آیت الله جنتی است.
۲۳ تیر ۷۸ و نهم دی مرهون مدیریت آیت الله جنتی بود/ حقوق آقای جنتی از شورای هماهنگی تبلیغات چقدر بود؟
به گزارش جهان نيوز، نصرت الله لطفی، قائم مقام سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بهانه پذیرش استعفای آیت الله جنتی از ریاست این شورا، در گفتگو با خبرگزاری بسیج به نکات جالبی اشاره کرده است که در ادامه خواهید خواند:

«بینی و بین الله با واقع بینی و بدون مبالغه عرض می‌کنم، بخش عمده و اصلی گره گشایی‌ها و موفقیت‌های مثال زدنی و ماندگار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بخصوص خلق حماسه‌های تاریخی از قبیل ۲۳ تیرماه ۱۳۷۸— یوم الله نهم دی ماه ۱۳۸۸ وراهپیمایی‌های ضد اغتشاش دی ماه سال ۱۳۹۶ مرهون مدیریت شجاعانه، خردمندانه و مقبولیت عامه حضرت آیت الله جنتی است و با شناخت دقیقی که من در مقام عمل دارم، اگر نبود اشراف، حمایت‌ها و موقعیت معظم له، چنین افتخاراتی در تاریخ ثبت نمی‌شد. ملاحظه بفرمایید، غائله ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ در چه شرایطی شکل گرفت؟ آیا غیر از این است که جمعی از مقامات از مظنونین اصلی بودند و حداقل همسویی سیاسی آنها مشهود بود و در نتیجه مخالف صریح برگزاری فراخوان مردمی و برگزاری راهپیمایی بودند؟ و یا در اغتشاشات استثنایی دی ماه سال ۱۳۹۶ که در مدت سه روز بیش از نود شهر کشور آلوده شد اعم از تخریب اموال و اماکن، آتش زدن اماکن مذهبی.

در این واقعه هم اگرچه مقامات هیچ نقشی نداشتند و مخالف صریح آن بودند ولی بازهم مخالف جدی فراخوان مردم، و حال آنکه در هردو مورد، حضور پرشور و حماسی مردم بصیر و فهیم درصحنه و برگزاری راهپیمایی‌های آن چنانی موجب ختم غائله و پایان دادن به اغتشاشات شد، بدون تردید فقط با استفاده از ظرفیت وجودی حضرت آیت الله جنتی توانستیم در برابر مخالفین به ایستیم و فراخوان عمومی را صادر و مدیریت نماییم و موارد عدیده‌ای از این قبیل وجود دارد … لذا در همین رابطه، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در اولین دیدار بعد از آغاز زعامت معظم له، به چند ویژگی و عملکرد شورا مبنی بر شکل گیری براساس یک نیاز واقعی و صادقانه، در طول سالیان متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز را همواره مورد نظر داشتن، به جا آوردن حق اقدام و عمل را بیان و سپس تاکید می‌فرمایند «اشراف حضرت آقای جنتی دامت برکاته یقیناً در این جهت تاثیر بسیار فراوانی داشته است» و جالب است بدانید در همه این سال‌ها، کوچک‌ترین امتیاز و حتی یک ریال دریافتی از شورا نداشته‌اند».

تقدیر رهبرانقلاب از مدیرت موفق آیت الله جنتی
در بخشی از حکم انتصاب حجت الاسلام موسی پور به مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رهبر انقلاب به مدیریت موفق آیت الله جنتی اشاره کرده و نوشته اند: «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهادهای قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشأ بصیرت‌افزائی و آرمانگرائی در بزرگداشت یادبودها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه‌ی مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است. اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب میکنم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای جنتی همیشه خار چشم دشمنان بوده
Iran, Islamic Republic of
تایید صلاحیت روحانی مرهون کی بود؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مردم برای وطن و دینشون اومدن به صحنه و خودجوش.
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واقعا ایت الله جنتی خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان ولایت فقیه هستند خداوند وجود ایشان راحفظ کند.
Darius
Iran, Islamic Republic of
آقای جنتی یکی از سرمایه های این انقلاب هستند و زحمات زیادی برای اسلام محمدی کشیده اند. خدا اجرشون را چندین برابر کنه. یار خوبی برای حضرت آقا هستند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا ایشان را برای اسلام و مسلمین حفظ کند..
Iran, Islamic Republic of
. مردم برای حفظ نظام به میدان امدند .
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
.....