دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱۴

ماجرای مدرک ۱۵ ساله «مسعود فیاضی»

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 781564
تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد ۳۰ ترم طول کشیده است تا مسعود فیاضی مدرک کارشناسی بگیرد؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸، اما اصل ماجرا چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، «مسعود فیاضی» را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

پس از این نامه و انتشار آن در رسانه‌ها برخی پایگاه‌های خبری و چهره‌های سیاسی، مخالفت‌هایی با این گزینه پیشنهادی مطرح کردند. در راستای این مخالفت‌ها تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد، اخذ مدرک کارشناسی فیاضی 30 ترم تحصیلی به طول انجامیده است؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸!

اما اصل ماجرا چیست؟
بر اساس سندی که به دست پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما رسیده است، نشان می‌دهد این ادعا صحت ندارد و وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۸ دریافت کرده است.

در ادامه اصل مدرک مسعود فیاضی که در سال ۷۸ اخذ شده را مشاهده می‌کنید.
 

در همین رابطه احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: آقای فیاضی تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: آقای فیاضی تحصیلات حوزوی هم دارد، یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد همچنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اخذ مدرک کارشناسی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش در سال 78 صورت گرفته و سایر شایعات درباره مدت طولانی اخذ مدرک ایشان فضاسازی‌های رسانه‌ای بوده و کذب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته از پرديس دانشگاه تهران!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه تهران به خاطر بزرگی اش، دانشکده های علوم، فنی و اقتصاد و مدیریت و مانند آن که هر یک اندازه یک دانشگاه بود را تبدیل به یک پردیس کردند تا گروهها تبدیل به دانشکده شوند. پردیس فنی همان دانشکده فنی سابق است.
تاریخ فارغ التحصیلی آخر فروردین البته مقداری عجیب است. البته چون ترم دهم تحصیل بوده، احتمال دارد که آخرین ترم دروس معرفی به استاد باشد.
معدل در دانشنامه موقت درج می‌شود و در دانشنامه اصلی معمولا ذکر نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
معمولا معدل هم در مدرک درج می شه ، امادر این مدرک معدل دیده نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ربط رشته مهندسی عمران تامین فضا و تجهیزات آموزشی است؟ وقتی بخوایین کسی رو استخدام کنین هر جوری شده رشته شو ارباط میدین
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
.....
باسلام
با تمام احترام برای نماینده منظور لذا حداقل مدرک برای مدیرمدرسه ابتدایی در دورافتاده ترین روستای کشور((لیسانس))میباشد .لذا چگونه یک لیسانس را بعنوان وزیر میتوان پذیرفت .
امیدواریم
شاهد اقدام انقلابی مجلس در عدم تایید آقای فیاضی برای وزارت باشیم.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید من اطلاعی ندارم 1/31 یعنی 30فروردین تاریخ پایان کدام ترم است؟
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
ااا
Iran, Islamic Republic of
توجیه نمیکردید، سنگینتر بودید! .
محسن
Iran, Islamic Republic of
.....
سید
Iran, Islamic Republic of
جستجو کردم و تاریخ ریاست آقای عمید زنجانی که مدرک را در سال 87 امضا کرده به صورت زیر می باشد.
یعنی در این سال آقای زنجانی رئیس نبوده.
میشه در این باره توضیح بدهید

آیت‌اله عباسعلی عمید زنجانی

بیست و هشتمین رئیس دانشگاه تهران (آذر ۱۳۸۴ تا بهمن ۱۳۸۶)