دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

رزرو هتل درویشی مشهد با بهترین قیمت

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 780809
رزرو هتل درویشی مشهد با بهترین قیمت
مشهد شهری در شمال شرقی ایران است که به زیارتگاه مذهبی و اماکن تفریحی مختلف خود شهرت دارد. در مرکز شهر مشهد حرم مطهر امام رضا (ع) با گنبدها و مناره‌های طلایی واقع شده که در شب نورافشانی می‌شود. مجموعه دایره‌ای مشهد همچنین معروف است که شامل آرامگاه شیخ بهایی، محقق لبنانی، به‌علاوه مسجد گوهرشاد قرن 15، با نمای کاشی‌کاری معماری ایرانی، با گنبد فیروزه‌ای می‌شود.

موزه‌های داخل حرم شامل موزه فرش با بسیاری از تخته فرش‌های کمیاب است.

دومین شهر بزرگ و مرکز معنوی ایران، شهر زیبای مشهد شناخته می‌شود. شهر ترانزیت تاریخی مشهد در امتداد جاده ابریشم قرار دارد. این شهر در لغت به معنای «محل شهادت» است و بیشتر به‌دلیل قرارداشتن آرامگاه امام رضا(ع)، امام هشتم شیعیان، میان گردشگران شهرت دارد.

برای بازدید از این ‌شهر پررمزوراز باید در اقامتگاهی راحت استراحت کنید. ما در اینجا به شما هتل درویشی مشهد را معرفی خواهیم کرد. شما با بهترین قیمت می‌توانید رزرو هتل درویشی علی بابا را انجام دهید.

‌هتل درویشی مشهد
هتل درویشی رویال واقع‌در مشهد یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد به‌شمار می‌رود؛ این‌هتل در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) با هدف ارائه خدمات مجلل به زائران و گردشگران در تاریخ  11 مهرماه  1391 افتتاح شد. این ‌هتل یکی از بهترین هتل‌های ایران بوده و بالاترین استانداردها و کیفیت‌ها را دارد.

امکانات هتل درویشی مشهد
در این قسمت تعدادی از امکانات هتل درویشی را برای شما توضیح خواهیم داد، اما برای طولانی نشدن مطلب، ترجیحا مواردی را بیان می‌کنیم که به شما در انتخاب هتل مورد‌نظر کمک خواهد کرد یا در هتل درویشی به‌صورت شاخص شناخته می‌شوند. هتل رویال درویشی یک هتل پنج ‌ستاره در شمال شرق ایران در شهر مشهد و نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع) است. اگر دوست دارید درباره امکانات و ویژگی‌های مختلف هتل درویشی مشهد، اطلاعات بیشتری داشته باشید؛ در ادامه با همراه باشید.
 
اتاق‌های هتل درویشی مشهد
هتل درویشی رویال انواع اتاق‌ها و سوئیت‌ها را با امکانات و دکوراسیون متفاوت دارد. در سوئیت امپریال در طبقه 15، سه مسافر می‌توانند اقامت داشته باشند. در سوپر سوئیت هتل درویشی مشهد یک اتاق‌خواب و یک اتاق نشیمن وجود دارد. از دیگر امکانات این ‌هتل می‌توان به سرویس خارجی، اسپا و تلویزیون هوشمند اشاره کرد.
اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، دسترسی به اینترنت، سشوار و حمام اختصاصی و... هستند. برخی از اتاق‌ها جکوزی، سونا و خدمات آبی هم دارند.

می‌دانیم که اینترنت چقدر اهمیت دارد! ما همیشه از آن استفاده می‌کنیم؛ برای کار، سرگرمی و راحتی. در هتل درویشی امکان استفاده از اینترنت رایگان را خواهید داشت. سالن صبحانه منظره پانوراما از شهر دارد. هتل مجلل درویشی مشهد پنج رستوران داخلی دارد که غذاهای محلی و بین‌المللی را در محیط‌های متنوع سرو می‌کند. علاوه‌براین مهمانان می‌توانند از طیف گسترده‌ای از میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های سبک لذت ببرند که در سالن چای 24 ساعته ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد
امکانات تفریحی شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، اتاق بخار، سالن بدنسازی مجهز و اسپا با ارائه درمان‌های سلامتی، درمان‌های زیبایی و ماساژ است. همچنین در هتل درویشی سالن بدنسازی، تجهیزات آموزشی مدرن و سونا نیز وجود دارد. یک اتاق رخت‌کن و دوش نیز درنظر گرفته شده است. رزرو هتل درویشی مشهد علی بابا این‌ امکان را به شما می‌دهد که به‌راحتی همه امکانات هتل را همراه با عکس ببینید و بهتر برای اقامت در آن تصمیم بگیرید.
 

رستوران‌های هتل درویشی مشهد
رستوران اتریوم هتل درویشی مشهد فضای سبز شگفت‌انگیزی دارد. همچنین این رستوران در بالاترین طبقه هتل درویشی واقع شده است؛ به‌گونه‌ای که انگار شما در آسمان‌ها درحال سرو غذای لذیذی هستید که به دست آشپزهای مجرب این‌ هتل پخته شده‌اند. رستوران روف‌گاردن، مکانی برای صرف غذا در محیطی سرسبز، رویایی و بهشتی است؛ در چنین محیطی از سرو بهترین غذاها لذت ببرید.

موقعیت مکانی هتل درویشی مشهد
پارک نادرشاه، پارک فردوسی، مقبره گمباده سبز، پارک کوه سنگی و مجموعه کوهستان پارک شادی از جاذبه‌های این ‌منطقه هستند. فرودگاه بین‌المللی مشهد تقریبا هشت کیلومتر با هتل درویشی فاصله دارد. این هتل فقط در فاصله 1.4 کیلومتری از حرم مطهر امام رضا(ع) قرار گرفته است؛ به‌طوری‌که می‌توان با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم رسید.

حرف آخر
بدون شک سفر به شهر زیبای مشهد برای شما یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین تجربه‌های سفر به‌شمار خواهد رفت. ما برای شما به‌طورکامل و تک‌به‌تک همه ویژگی‌ها و خصوصیات هتل درویشی مشهد را بررسی کردیم؛ از تجهیزات اتاق و امکانات هتل تا موقعیت مکانی این‌هتل نسبت به اماکن اطراف آن. برای رزرو هتل درویشی علی بابا به‌صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنید تا بدون بروز هیچ مشکلی اتاق خود را رزرو فرمایید. رزرو هتل از سایت علی بابا علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان و راحتی بیشتر، مزایای دیگری هم برای کاربران دارد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *