سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه اعلام کرد

انهدام چهار مقر گروهک‌های ضدانقلاب در عراق/ تذکر داده بودیم که کوچکترین خطا پاسخ سختی به همراه دارد

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 776641
چهار مقر گروهک‌های ضدانقلاب در پاسخ به تحرکات این گروه‌ها در جدار مرزی کشورمان با شمال عراق با گلوله‌های هوشمند مورد اصابت قرار گرفته و منهدم شد.
انهدام چهار مقر گروهک‌های ضدانقلاب در عراق/ تذکر داده بودیم که کوچکترین خطا پاسخ سختی به همراه دارد
به گزارش جهان نيوز، بنا به اعلام قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب کشور، سردار مجید ارجمندفر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ارومیه، اظهار داشت: گروهک‌های ضد انقلاب توسط مجموعه اطلاعاتی کشور‌های معاند و بیگانه و حتی برخی کشور‌های عربی در شمال عراق ساماندهی شده‌اند تا برای استفاده از اهداف خود و ایجاد مانع در مسیر جمهوری اسلامی از آن‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این گروهک‌های ضد انقلاب با فاصله کمی در جدار مرز ایران مستقر شده بودند که در این زمینه هشدار‌های لازم به دولت عراق و مسوولان و مدیران در شمال این کشور همسایه به آنان داده شده بود.

ارجمندفر تصریح کرد: ما گفته و تذکر داده بودیم که اگر کوچک‌ترین خطایی از این گروهک‌های معاند دیده شود پاسخ سختی دریافت خواهند کرد که این امر سبب متلاشی شدن چهار مقر این گروه‌های ضد انقلاب شده است.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌ غرب کشور، گفت: این گروهک‌ها تکلیف خود را باید مشخص کنند چرا که ما گفته‌ایم که آن‌ها هر کجا باشند در هر خاک و نقطه‌ای به عنوان خاک دشمن محسوب می‌شود و ما بر خود وظیفه می‌دانیم که علیه آن‌ها عملیات انجام دهیم.

وی اظهار داشت: این امر را در برخورد اخیر ثابت کردیم یعنی همه مواضع و مراکز فرماندهی و زاغه مهماتی که داشتند را مورد هدف قرار دادیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا شمارو حفظ کنه
محمد شیرازی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بزنین
.پیشگیری بهتر از درمان است.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدافعان وطن