شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱

کوثری: کابینه دولت سیزدهم باید قوی بسته شود

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳
کد مطلب: 773354
معیار‌های نمایندگان مجلس برای انتخاب وزرا داشتن تفکر جهادی و انقلابی و همچنین جوان بودن و در نهایت داشتن تخصص لازم برای اداره کردن یک وزارتخانه باشد زیرا کشور اکنون در یک شرایطی قرار دارد که نیازمند افراد توانمند و باتخصص است.
کوثری: کابینه دولت سیزدهم باید قوی بسته شود
به گزارش جهان نيوز، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، درباره لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار کرد: سعی آقای رئیسی بر این است که اقداماتی اساسی در کشور انجام بدهد و این اقدامات نیز با مشورت کسانی که مشاورین ایشان هستند به این نتیجه رسیده اند که باید این افراد را به مجلس معرفی کنند.

وی ادامه داد: البته این لیست وزرای پیشنهادی دو یا سه وزیر پیشنهادی از مجلس رای اعتماد نخواهند گرفت و معتقد هستم بقیه افراد از لیست پیشنهادی بر اساس معیار توانمندی و تخصص از مجلس رای اعتماد را خواهند گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: معیار‌های نمایندگان مجلس برای انتخاب وزرا داشتن تفکر جهادی و انقلابی و همچنین جوان بودن و در نهایت داشتن تخصص لازم برای اداره کردن یک وزارتخانه باشد زیرا کشور اکنون در یک شرایطی قرار دارد که نیازمند افراد توانمند و باتخصص است.

کوثری تصریح کرد: کابینه قوی کابینه است که دارای روحیه جهادی و انقلابی و همچنین متشکل از افراد باتخصص را کابینه قوی می‌گویند از این رو این افراد به جای اینکه به فکر خود و اطرافیانشان باشد به فکر مردم هستند و تمام سعی و تلاششان را خواهند گذاشت تا مشکلات را حل کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاندید وزارت آموزش وپرورش ؛ تجربه اجرائی لازمه را ندارند!