يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۱

تکذیب وقوع بارندگی‌های شدید در ۱۶ روز آینده‌

يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب: 770184
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: به تازگی اطلاعیه‌ای ‌با عنوان «نقشه بارندگی در طول ۷۲ ساعت آینده و ایران پرباران‌ترین کشور آسیا و اروپا در ۱۶ روز آینده» در برخی پیام‌رسان‌ها منتشر شده است که این موضوع تکذیب می‌شود.
تکذیب وقوع بارندگی‌های شدید در ۱۶ روز آینده‌
به گزارش جهان نيوز، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با فارس،‌ اظهار داشت: به تازگی مجدداً اطلاعیه‌ای ‌با عنوان «نقشه بارندگی در طول ۷۲ ساعت آینده و ایران پرباران‌ترین کشور آسیا و اروپا در ۱۶ روز آینده» در شبکه‌‌های اجتماعی دست به دست می‌شود‌ در حالی که این اطلاعیه کذب است و سازمان هواشناسی آن را رد می‌کند.

‌وی تأکید کرد: هرگونه تغییرات جوی فقط از طریق سایت سازمان هواشناسی به آدرس IRIMO.IR و رسانه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تأکید کرد:‌ به مردم توصیه می‌‌کنیم اخبار و اطلاعات را از منابع موثق دریافت کنند.

ضیائیان ادامه داد: همین پیام اشتباه، حدود یکی دو ماه پیش نیز در پیام‌ر‌سان‌های ‌جمعی منتشر و سپس تکذیب شد؛‌‌ مردم باید توجه داشته باشند که اطلاعات هواشناسی را از‌ سایت سازمان و رسانه‌های معتبر دریافت کنند و به هر متنی در این‌حوزه بدون توجه به منبع دقیق، توجه نداشته باشند و آن را برای دیگران نفرستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هرچيزي را كه دولت تكذيب مي كنه دقيقا اتفاق
مي افتد بلكه با شدت بيشتر مثل تكذيب كردن افزايش قيمت بنزين و نان و گوشت و اجاره مسكن و نخود و لوبيا و ... ........ .