دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

ذوالنور: احمدی‌نژاد پیشنهاد سه وزارتخانه به من داد

يکشنبه ۶ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 768049
ذوالنور: احمدی‌نژاد پیشنهاد سه وزارتخانه به من داد
به گزارش جهان نيوز، «مجتبی ذوالنوری»، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در  مجلس یازدهم، در گفت و گو با برنا گفت:  طرف مقابل من آقای جلال زاده که رای آورد چند ماه است که به طور جد برای کسب ریاست کمیسیون کار می کند و نفر به نفر رایزنی کرده و به صورت چند نفری برای کسب ریاست کار کردند. اقای نیکزاد نایب رئیس مجلس شخصا با اعضای کمیسیون امنیت ملی تماس گرفته  است و از انها درخواست کرده تا به اقای جلال زاده رای بدهند و چون ایشان ممکن است معاون اول رئیس جمهور جدید بشود حرف هایش برای برخی از آقایان اهمیت پیدا کرده است و جایگاه نیکزاد در نظر و رای نمایندگان، تاثیر گذاشته است.

ذوالنور بیان کرد: احمدی نژاد در دور اول دولت خود پیشنهاد چند وزارت خانه را به من داد ولی من به دلایلی نپذیرفتم. برای حضور در دولت رئیسی نه با کسی صحبت کردم و نه تاکنون کسی از جانب اقای رئیسی با من صحبت و یا تماسی در این زمینه داشته است. آنچه در رسانه ها مطرح شده گمانه زنی است و تاکنون هیچ بحثی مطرح نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چند وزارتخانه یا سه وزارتخانه؟؟؟!!!