پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۴
پاسخ جانانه مقاومت به حملات رژیم کودک کش؛

شلیک ده‌ها موشک به تل آویو؛ حداقل ۵ صهیونیست هلاک شدند/ افزایش شهدای غزه به ۴۳ تن، ۱۳ کودک در میان شهدا/ آلمان: حمله موشکی به اسرائیل باید فوراً متوقف شود!/ ترامپ: ضعف بایدن باعث حمله به متحدان ما شده

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 763119
هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان نیز در موضعی جانبدارانه حملات موشکی به تل‌آویو را محکوم کرد و گفت که این حملات باید بلافاصله متوقف شوند.
شلیک ده‌ها موشک به تل آویو؛ حداقل ۵ صهیونیست هلاک شدند/ افزایش شهدای غزه به ۴۳ تن، ۱۳ کودک در میان شهدا/ آلمان: حمله موشکی به اسرائیل باید فوراً متوقف شود!/ ترامپ: ضعف بایدن باعث حمله به متحدان ما شده
گروه بین الملل جهان نيوز: «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، در ساعت پنج صبح (به وقت محلی) با ۱۰۰ موشک شهرهای تل‌آویو، عسقلان، بئرالسبع و سدیروت را هدف گرفته است.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، سرایاالقدس افزود، این اقدام را در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی انجام داده است.

گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی در بامداد امروز ۲۱۰ موشک به سمت شهرهای فلسطین اشغالی شلیک کرده است.


شهادت و مجروح شدن چهار فلسطینی در الخلیل به ضربه گلوله صهیونیست‌ها
وزارت بهداشت غزه ظهر امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به منطقه غزه تاکنون ۴۳ تن به شهادت رسیده و ۲۹۶ تن دیگر زخمی شده‌اند. در این اطلاعیه همچنین آمده است که ۱۳ تن از شهدا، کودک هستند.

همزمان منابع فلسطینی، ظهر امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که در حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به یک خودروی غیرنظامی در محله «الصبره» در غزه  پنج تن به شهادت رسیده‌اند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.


بنا بر گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است و حداقل پنج صهیونیست در این حملات به هلاکت رسیده و بیش از ۱۰۰ نفر از آنها نیز مجروح شده‌اند.


به دنبال حمله صهیونیست‌ها به برج‌های مسکونی در غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین بار دیگر حملات موشکی و راکتی به تل‌آویو و دیگر اراضی اشغالی را از سر گرفتند.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.


شلیک 110 موشک به سمت تل آویو و دیگر شهرهای اراضی اشغالی
گردان‌های القسام اعلام کرد که با 110 موشک، بئر السبع و تل‌آویو و فرودگاه بن گوریون در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام تأکید کرد که در پاسخ به بمباران برج‌های مسکونی در غزه، 110 موشک و راکت دیگر به سمت تل آویو و فرودگاه بین‌المللی بن‌گورین شلیک کرده است.

خبرنگار نظامی رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد: اهالی اسرائیل در پناهگاه‌ها بسر می‌برند و این بزرگ ترین حمله راکتی است که اسرائیل در تاریخ خود در معرض آن قرار گرفته است.

تحلیلگران اسرائیلی تأکید می کنند که اغلب ساکنان اسرائیل در پناهگاه ها بسر می برند .. آنها  تاکید می‌کنند که این بزرگ ترین حمله موشکی به منطقه میانی در اسرائیل است.
 


توقف فعالیت قطارها در شهر تل آویو و شهر اللد
رسانه‌های صهیونیستی از توقف فعالیت قطارها در شهر تل آویو و شهر اللد و دیگر شهرهای این رژیم خبر دادند.

هشدار القسام به صهیونیست‌ها درباره تداوم حملات
قسام هشدار داد که در صورت ادامه جنایات دشمن، حملات خود را شدت خواهد بخشید.

گردان‌های قسام  همچنین تهدید کرد که اگر دشمن صهیونیستی دست از حماقت‌هایش برندارد و مجددا برج‌های مسکونی را در غزه بمباران کند، ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.

دور دوم حملات موشکی و راکتی مقاومت به تل آویو و شهر‌های صهیونیست نشین
منابع خبری از دور جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو و مناطق اطراف آن خبر دادند.

درحالی که مقاومت فلسطین حمله موشکی جدیدی را علیه شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز نوار غزه انجام داد؛ رسانه های صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر در این منطقه و همچنین در شهرهای الرمله و اشدود و مودیعین خبر می دهند.

حمله راکتی مجدد مقاومت فلسطین به شهر عسقلان 
مقاومت فلسطین در دور جدید حملات راکتی خود به شهرکهای صهیونیست نشین بار دیگ شهر عسقلان را هدف حملات خود قرار داد.

 گردان‌های القدس بعد از دومین دور از حملات مقاومت تاکید کرد: حمله موشکی مقاومت که با 100  موشک تل آویو و عسقلان و بئر السبع و سدیروت هدف گرفت؛ در پاسخ به حمله موشکی دشمن اشغالگر به برج های مسکونی غزه صوت گرفت .. آنچه از آن تحت عنوان قدرت بازدارندگی جدید یاد شده است .. هر برج مسکونی معادل یک صد موشک مقاومت.

حمه به یک پایگان نظامی رژیم صهیونیستی
از سوی دیگر، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پایگاه هوایی نواتیم در بئر السبع آماج حملات راکتی و موشکی مقاومت قرار گرفته است.

350 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی در کمتر 20 دقیقه
رسانه‌‌های اسرائیلی اعلام کردند که گروه‌های مقاومت در کمتر از 20 دقیقه 350 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

گردان‌های القسام اعلام کرد: برای اولین بار در حملات موشکی  بامداد امروز تل‌آویو و فرودگاه بن‌گورین را هدف گرفت، از موشک‌های SH85  در بزرگداشت شهید محمد ابوشماله و موشک‌هایی از طراز A120، M75، J80، J90 استفاده شد؛ در حمله موشکی به بئر السبع موشک‌هایی از طراز سجیل به خدمت گرفته شدند.

هلاکت 5 صهیونیست در حملات موشکی مقاومت
خبرنگار الجزیره اعلام کرد که با هلاکت یک اسرائیلی دیگر در اللد، شمار کشته‌های اسرائیلی در حملات موشکی مقاومت به 4 نفر افزایش یافت.

شبکه خبری الجزیره اعلام کرد که شمار صهیونیست‌هایی که در حملات موشکی تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی به هلاکت رسیدند، به 5 نفر افزایش یافته است.

روزنامه صهیونیستی  معاریو گزارش داد  که در جریان حملات راکتی به شهر اللد در شرق تل آویو 2 نفر کشته شدند.

حمله به میدان نفتی «کاتسا» در شهر عسقلان
گردان های القسام اعلام کرد که میدان نفتی «کاتسا» در جنوب شهر عسقلان را با 20 راکت از نوع  Q20 بمباران کرده است.

 القسام همچنین اعلام کرد: پس از هدف گرفته میدان مخازن نفتی «کاتسا» در جنوب شهر عسقلان با 20 راکت، آتش سوزی در این مدت از روز شب گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد.

***ازسرگیری حملات سنگین رژیم اسرائیل به مراکز دولتی غزه
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه از سر گرفته شد و بر اساس گزارش رسانه های خبری ساختمان دستگاه امنیت داخلی، اداره گذرنامه و مراکز حکومتی در نوار غزه هدف حمله قرار گرفته است.

 

انهدام مقر فرماندهی پلیس (گذرنامه) در نوار غزه
«إیاد البزم» سخنگوی وزارت داخلی و امنیت ملی در نوار غزه از حملات مستمر جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیلی به غزه خبر داد و اعلام کرد که بر اثر این حملات تمام ساختمان‌های مقر فرماندهی پلیس (گذرنامه) در نوار غزه منهدم شده است.
خبرنگار المیادین می‌گوید: بیش از 30 حمله سنگین و شدید علیه غرب شهر غزه انجام شده است.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که مراکز امنیتی در شهر غزه بیش از 10 بار توسط رژیم اشغالگر هدف گرفته شدند.

شبکه الجزیره گزارش داد حملات اسرائیل علیه شهر خان یونس در جنوب نوار غزه مواضع مقاومت و مقرهای امنیتی و مراکز حکومتی را هدف قرار داد.

تداوم حملات صهیونیستی به منازل مسکونی در غزه
المیادین نیز از حملات شدید رژیم صهیونیستی علیه مناطقی پراکنده اطراف شهر عرفات در نوار غزه خبر داد.

الجزیره می گوید که وزارت داخلی(وزارت کشور) در نوار غزه مورد حمله شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که جنگند های صهیونیستی یک باب منزل در جنوب غزه را بمباران و کاملا تخریب کردند.

برخی منابع رسانه‌ای از بمباران یک واحد مسکونی در شهر غزه حوالی دانشگاه اسلامی این شهر خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو آپارتمان مسکونی در برج السوسی در خیابان الصناعه در شهر غزه را بمباران کردند.

«اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: 43 درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی که همچنان ادامه دارد، را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند که طی هدف گرفته شدن عمدی منازل آنها جان خود را از دست دادند.

حمله جدید اسرائیل به محله «الزیتون» در شرق غزه
خبرنگار شبکه المیادین از حملات جدید اسرائیل علیه محله الزیتون در شرق شهر غزه خبر داد.

جنگنده‌های صهیونیستی همچنین اهدافی را در غرب  خانیونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

حمله قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی به غزه
گزارش‌ها حاکی است که قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی چندین منطقه در غزه را بمباران کردند.

این قایق‌ها شمال و غرب شهر غزه را با موشک هدف گرفتند.
 

انصار الله یمن: برای کمک به مقاومت فلسطین در آماده باش کامل هستیم
رهبر جنبش انصار الله یمن بر آمادگی کامل این جنبش و ملت یمن برای کمک به مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی گفت: ما با اهتمام فراوان تحولات در عرصه فلسطین را در پی حملات دشمن صهیونیستی به مسجد الاقصی و محله الشیخ جراح را پیگیری می کنیم و ملت فلسطین و مقاومت جانانه آن را در مقابله با حملات اسرائیل را ارج می نهیم.

الحوثی بر حمایت کامل ملت یمن از ملت فلسطین و مقاومت آن تاکید کرد و گفت: ما تاکید می‌کنیم که در هماهنگی کامل با برادرانمان در جنبش های مقاومت فلسطین و جبهه مقاومت باقی خواهیم ماند.

رهبر جنبش انصار الله گفت: ما از ملت عزیز یمن نیز می‌خواهیم کمک‌های مالی خود را برای کمک به ملت فلسطین و مقاومت آن شروع کنند و ما با نمایندگان جنبش‌های مقاومت فلسطین در صنعاء برای تحویل گرفتن این کمک‌های مالی هماهنگی خواهیم کرد.
الحوثی گفت: ما برای روبه رو شدن با همه احتمال‌ها و تحولات و هر آنچه که لازم باشد، در آماده‌باش کامل خواهیم بود.


هنیه: در جنگ دفاع از قدس سربلند و پیروز خارج شدیم
«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس شامگاه سه‌شنبه در سخنرانی گفت که قدس آن زمانی پیروز شد که حنجره‌های مقدسی‌ها نام فرمانده محمد الضیف و گردان‌‎های مقاومت را صدا زدند.

وی افزود: «غزه همیشه در جایگاه صحیح خود قرار داشت، در جایگاه کمک رساندن به قدس و ما امروز فصل تازه‌ای از مقابله با دشمانان را تجربه می‌کنیم که از  جنگ قدس سربلند و پیروز خارج شدیم».

رئیس دفتر سیاسی حماس اضافه کرد: «همگی در دفاع از قدس و مسجدالاقصی و نمازگزارن مسجد در کنار هم ایستادیم و درود به مقاومت در غزه که هنگامی که قدس از آنها یاری خواست برای قدس پیروزی به دست آوردند».

هنیه افزود: «مردم ما در نبرد قدس پیروز شد و با دفاع در "باب‌العامود" اشغالگران را به برچیدن موانع از سر راه مجبور کرد و ملت ما ثابت کرد که قدس عنوان و محور  نبرد است».

وی تاکید کرد: «معادله ارتباط غزه به قدس، معادله ربط مقاومت به هویت است و قدس در قلب غزه و غزه در قلب قدس است».

ترامپ: در دولت بایدن جهان خشن‌تر و بی‌ثبات‌تر خواهد شد
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در واکنش به درگیری امشب گفت: ضعف بایدن و عدم حمایت او از اسرائیل منجر به حملات جدیدی خواهد شد. در زمان ریاست‌جمهوری من دشمنان اسرائیل می‌دانستند در صورت حمله به این کشور سخت مجازات می‌شوند


آمریکا و آلمان حملات مقاومت فلسطین به تل‌آویو را محکوم کردند!
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در سخنانی حمله موشکی مقاومت فلسطین به تل آویو و حومه آن در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌های بی‌گناه را محکوم کرد.

وی با چشم پوشی از حملات مداوم چند روز اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف فلسطین گفت که این رژیم حق دفاع از خود را دارد.

جن ساکی در ادامه افزود: قدس که شهر پر اهمیتی برای مسلمانان به شمار می‌رود باید مکانی برای همزیستی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد که آمریکا از تشدید تنش میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین در نوار غزه بسیار نگران است و دو طرف را به خویشتن‌داری فرا می‌خواند.

در همین حال، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز اظهار کرد: ما همه طرف‌ها را به خویشتن داری و آرامش دعوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: اسرائیل حق دفاع از خود و پاسخ به حملات موشکی از نوار غزه را دارد. در مقابل ملت فلسطین نیز حق برخورداری از صلح و امنیت را دارند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که مقاومت فلسطین ساعاتی قبل در پاسخ به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به فلسطینی‌های بی‌گناه در نوار غزه با ۱۳۰ موشک قلب تل‌آویو را هدف قرار داد.

در همین راستا، هایکو ماس ، وزیر امور خارجه آلمان نیز در موضعی جانبدارانه حملات موشکی به تل‌آویو را محکوم کرد و گفت که این حملات باید بلافاصله متوقف شوند.

ماس در توئیتی نوشت: "حمله موشکی به اسرائیل کاملاً غیرقابل قبول است و باید فوراً متوقف شود. اسرائیل در این موقعیت حق دفاع از خود را دارد. این تشدید خشونت را نمی‌توان پذیرفت."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بفرمایید 5 قلاده صهیونیست !!!!
Canada
۶ تا از فرماندهان ارشد حماس کشته شدن باباجون، ادامه این موشک پرانی ها به صلاح نیست
پروانه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اسرائیل غاصب
United Kingdom
جنگ تمام عیار ..... خواهد شد....