سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۱

متکی: آیت‌الله رئیسی در انتخابات ثبت نام می‌کند

سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 763101
سخنگوی شورای وحدت گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب و آحاد مردم، اعلام می‌کنیم که آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهد کرد.
متکی: آیت‌الله رئیسی در انتخابات ثبت نام می‌کند
به گزارش جهان نيوز، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت، با اعلام خبر قطعی نامزدی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: خوشبختانه با دعوت شورای وحدت و تاکید همه دلسوزان نظام و انقلاب و آحاد مردم، با ابراز مسرت و خوشحالی اعلام می‌کنیم که او در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند و در عرصه رقابت حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: این موضوع به همه ستادهای شورای وحدت در سراسر وحدت ابلاغ شده تا با آماده‌باش همه نیروها و با تمام ظرفیت در عرصه حضور داشته باشند و زمینه انتخاباتی پرشور و با نشاط را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


زنده باد رئیسی
United Arab Emirates
ان شاالله به امید پیروزی جریان انقلابی، البته باید کاندیدای پوششی هم داشته باشه چون تخریب ها امان نمیده حداقل بخشی از تخریبها رو یکی دو نفر بگیرن