دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

این تندیس حاج‌قاسم ماست!؟

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 762848
شهرداری اصلاح‌طلبان تهران اخیراً اقدام به رونمایی از یک تندیس از شهید حاج‌قاسم سلیمانی کرده است که یک کار به شدت ضعیف ارزیابی می‌شود.
این تندیس حاج‌قاسم ماست!؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، این تندیس که در ابتدای بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی، مسیر غرب به شرق نصب شد از جنس فایبرگلاس است و ۳ متر و ۴۰ سانت ارتفاع دارد.

در ادامه تصویری از این تندیس ضعیف را مشاهده می‌کنید:
 

*اگرچه مسئله انطباق کامل در هنر مجسمه و تندیس‌سازی مطرح نیست اما در فقره این تندیس شهرداری تهران شاهد ارائه یک کار به شدت ضعیف هستیم. به نحوی که حاج قاسم تجسم شده در این تندیس فرسنگ‌ها با تصویر ذهنی مردم از شهید سلیمانی و زندگانی سملبیک او تفاوت دارد.

ما در ادامه و برای تقریب ذهنی بیشتر پیرامون انتقادی که به تندیس ضعیف رونمایی شده از سوی سازمان عریض و طویل شهرداری تهران داریم؛ تصاویری از تندیس رونمایی شده از شهید سلیمانی در کشور لبنان و نیز تندیسی از این شهید عزیز که به سفارش بنیاد شهید سلیمانی ساخته شده است را نیز منتشر می‌کنیم و قضاوت پیرامون کیفیت و شباهت تندیس تولید شده در شهرداری تهران و دو تندیس دیگر را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
حالا شما به همین ها بگوید تندیس مرحوم هاشمی را بسازند!؟.