يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

پرستار icu در منزل

يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 762751
پرستار icu در منزل
در این نوشتار علمی پزشکی قصد داریم موضوع پرستار icu در منزل را به صورت مختصر و مفید برای شما عزیزان مورد تشریح قرار دهیم و اصلی ترین مواردی که در ارتباط با پرستار icu در منزل می باشند، را برای شما سروران گرامی توضیح دهیم. خواهشمند است تا انتهای این مقاله ی کاربردی با ما همراه باشید.

در ادامه و برای تفهیم و بسط بهتر موضوع پرستار پرستار icu در منزل مهم ترین مطالب را در قالب چند سئوال و تیتر بیان می کنیم و در قسمت های مختلف این مقاله آن ها را مورد تشریح قرار خواهیم داد. خواهشمند است، با ما همراه باشید.
 
مهم ترین سوال ها و تیترهایی که در ارتباط با پرستار icu در منزل می باشند، به شرح ذیل هستند:

آیا در زمینه ی بخش درمانی آی سی یو اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی قسمت های گوناگون مرتبط با بخش آی سی یو اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی بیماران و مریض هایی که به خدمات بخش آی سی یو نیاز دارند، اطلاعاتی دارید؟

آیا در زمینه ی خدمات مربوط به پرستار آی سی یو در منزل اطلاعاتی دارید؟
ارائه خدمات ICU در منزل
 
 
آیا در زمینه ی بخش درمانی آی سی یو اطلاعاتی دارید؟
در بخش آغازین از متن پرستار icu در منزل قصد داریم شما عزیزان خواننده را با قسمت آی سی یو که یکی از مهم ترین بخش ها در هر بیمارستان می باشد، آشنا نماییم. خواهشمند است، در این قسمت با ما همراه باشید.

بخش ICU

در حقیقت باید خدمت شما عزیزان بگوییم که قسمت آی سی یو یا همان مراقبت های ویژه، قسمتی از بیمارستان می باشد که مریض هایی که محتاج مراقبت و نگهداری بیشتری می باشند، در این قسمت از بیمارستان بستری می شوند.

این بیمار شکل کاملا ویژه تحت نظارت دکتر قرار می گیرند تا در کارکرد بدن آن ها در شرایط نرمال و طبیعی، تحت نظارت و مراقبت باشد. آی سی یو از سایر قسمت های بیمارستان جدا بوده و پرستاران و پزشکان این قسمت از اشخاص و نیروهای در سطح تخصص و یا بالاتر تشکیل می‌شوند. در این قسمت از بیمارستان، مریض ها به‌ حالت شبانه روزی و لحظه به لحظه تحت مراقبت های مخصوص می باشند. پرستاران می بایست در تمام طول شبانه روز میزان فشار خون درون سرخ رگ یا داخل جمجمه را مورد اندازه گیری قرار دهند. هم چنین لازم است، این افراد به وجود آمدن حالت تحریکهای تنفسی را در درون نای و به کمک دستگاه تنفس مصنوعی اندازه گیری قرار دهند و همه چیز را تحت کنترل خویش داشته باشند.
 

آیا در زمینه ی قسمت های گوناگون مرتبط با بخش آی سی یو اطلاعاتی دارید؟

همان گونه که مشاهده فرمودید در بخش قبلی از نوشتار پرستار icu در منزل توضیحات مختصری را در خصوص بخش آی سی یو برای شما عزیزان ارائه دادیم. در ادامه تصمیم داریم قسمت های مختلف مربوط به بخش آی سی یو را بیان نماییم. از شما درخواست می شود، در این قسمت نیز با ما همراه باشید.

مهم ترین بخش ها و قسمت هایی که در هر آی سی یو باید وجود داشته باشند، به شرح ذیل می باشند:

بخش مربوط به مراقبت های ویژه برای کودکان

بخش مربوط به مراقبت‌های ویژه که به شکل سیار نیز مورد کاربرد قرار می گیرد.

بخش مربوط به مراقبت‌های ویژه جراحی

بخش مربوط به مراقبت‌های ویژه قلبی و ریوی

آیا در زمینه ی بیماران و مریض هایی که به خدمات بخش آی سی یو نیاز دارند، اطلاعاتی دارید؟

در قسمت قبلی از مقاله ی پرستار icu در منزل عنوان بخش های مهمی که در یک آی سی یو وجود دارند، را خدمت شما عزیزان بیان کردیم. در ادامه و بخش دیگری از نوشتار خود بنا داریم بیماران خاصی که برای نگه داری و مراقبت به بخش آی سی یو نیاز دارند، را توضیح دهیم. خواهشمند است، در این قسمت با ما همراه باشید.

این افراد و بیماران خاص به شرح ذیل می باشند:

بیمارانی که بعد از عمل جراحی ممکن است، به دلیل

کم شدن سطح هوشیاری

خونریزی های شدید


بالا یا پایین شدن فشار خون

و مشکلات تنفسی نظیر تنگی نفس

نیازمند مراقبت های ویژه و بیشتری باشند.

بیمارانی که تحت عمل های جراحی سنگین وپیچیده قرار گرفته اند.

مانند آن هایی که جراحی در بخش قلب، سیستم تنفسی، مغز و موارد دیگر را انجام داده اند.

که هر یک از این عمل های جراحی برای طی شدن دوره ی زمانی مربوط به درمان، نیاز به زمان بیشتری دارند.

آن دسته از بیمارانی که به شکل دقیق و منظم می بایست نشانه های حیاتی ایشان نظیر:

تنفس، ضربان قلب، فشارخون و... آنها مورد اندازه گیری قرار گیرد.
هم چنین آن دسته از مریض هایی که در اثر حادثه های و یا تصادف های شدید دچارصدمه هایی جدی شده‌اند و اوضاع و احوال ایشان فوق بحرانی می باشد، به مراقبت های مخصوص در بخش آی سی یو نیازمند می باشند.
آیا در زمینه ی خدمات مربوط به پرستار آی سی یو در منزل اطلاعاتی دارید؟
در قسمت پیشین از مقاله ی پرستار icu در منزل اصلی ترین افرادی که به نگه داری و مراقبت در بخش آی سی یو نیاز دارند، را برای شما معرفی نمودیم. اکنون و در این بخش از متن خود قرار است، خدمات مربوط به پرستار icu در منزل را برای شما همراهان گرامی مورد تشریح قرار دهیم. خواهشمند است، در این بخش ما را همراهی نمایید.

ارائه خدمات ICU در منزل
آی سی یو یکی از حساس‌ترین قسمت ها در هر بیمارستانی می باشد که پرستاران حرفه‌‌ای و با سابقه ی بالا در این قسمت به خدمت رسانی و کار مشغول می باشند. همان طور که در جریان هستید، با توجه به مراقبت و نگهداری مریض در این قسمت، هزینه‌های زیادی بر عهده فرد و یا اطرافیان ایشان خواهد بود، لذا شما می توانید برای مراقبت از فرد بیمار با هزینه ‌ها و مخارج نسبتأ پایین تر، آی سی یو را به خانه خود منتقل نمایید و با راحتی خاطر و آرامش کامل مراقبت از فرد بیمار خود را به آی سی یو در خانه بسپارید.

برخی از شرکت ها و موسسه های درمانی هستند که انواع خدمات و سرویس های پرستاری را به افراد مختلف ارائه می نمایند. یکی از خدماتی که ایشان به بیماران گوناگون ارائه می کنند، خدمات مربوط به پرستار icu در منزل می باشد.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که خانه ای که قصد دارید، از سرویس های مربوط به آی سی یو در آن استفاده نمایید می بایست دارای یک تخت ویژه ( با امکانات ضد زخم بستر) باشد.

همچنین پرستار یا پزشک مربوط به مراقبت از فرد مورد نظر، می بایست مهارت و تخصص بالایی در این حوزه داشته باشند تا در زمان وخیم شدن اوضاع و احوال فرد بیمار، قادر باشند، بهترین تصمیم ها را اتخاذ نمایند.
در این جا مجموعه توضیحات ما در زمینه ی پرستار icu در منزل به پایان رسید.

جهت درخواست این خدمات می توانید از آلفاطب استفاده کنید.
 امید است، مواردی که در این مقاله و البته به شکل مختصر بیان کردیم، برای همه ی شما همراهان گرامی مفید بوده باشند و به خوبی با امکانات و شرایط مربوط به پرستار icu در منزل آشنا شده باشید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *