دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خانه‌های شمال پایتخت چند؟

پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 762476
در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که در آژانس‌های املاک شمال تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.
خانه‌های شمال پایتخت چند؟
به گزارش جهان نيوز، مناطق یک و سه از مناطق شمالی تهران محسوب می‌شود که متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه بسیار بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است و در گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت مسکن در این دو منطقه طی فروردین ماه سال جاری تقریبا 66 و 56 میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد. پس از آن منطقه دو، سومین منطقه گران قیمت تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود که دو محله سعادت آباد و شهرک غرب که در شمال غربی تهران قرار دارد، متعلق به این منطقه است.
 
در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهایی که در آژانس‌های املاک شمال تهران فایل شده است، بپردازیم. لازم به ذکر است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از فایل‌های پیشنهادی آژانس‌های املاک شمال تهران است و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌هایی که خواهید دید را بیان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر یک از محله‌ها باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، کوچه و خیابان، نور و... متفاوت خواهد بود.

خانه لاکچری
 
قیمت خانه در شمال پایتخت
یک واحد آپارتمان 105 متری و نوساز در محله زعفرانیه متری 71 میلیون تومان و واحدی 160 متری و 10 ساله در قیطریه متری 60 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
ولنجک از شمالی‌ترین محله‌های تهران است که یک واحد 98 متری و یک سال ساخت در آن متری 80 میلیون تومان فایل شد. واحدی 330 متری در محمودیه نیز با قیمت 100 میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

سعادت آباد محله‌ای در شمال غرب تهران است که قیمت مسکن در آن تقریبا از متری 50 تا 55 میلیون تومان شروع می‌شود و برخی از واحدهای نوساز آن بیش از 100 میلون تومان در هر متر مربع قیمت دارد؛ یک خانه 72 متری و 10 ساله در این محله متری 64 میلیون تومان قیمت خورد. همچنین قیمت یک خانه 140 متری و 5 سال ساخت در محله میرداماد 68 میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد.

یک دستگاه آپارتمان 90 متری و 6 سال ساخت در محله جردن متری 65 میلیون تومان، خانه‌ی 85 متری و 4 ساله در الهیه متری 73 میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 143 متری و یک سال ساخت در نیاوران متری 79 میلیون تومان قیمت خورد.
مرجع : اقتصاد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *