جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

عکاس طبیعت ایران بر اثر کرونا درگذشت

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 761291
علی‌اکبر آقاجری عکاس گردشگری و ایرانگرد که در سال‌های اخیر با چاپ کتاب «ایران سرزمین شکوه و زیبایی‌ها» خبرساز شد، صبح امروز، شنبه چهارم اردیبهشت ماه به علت ابتلا به کرونا درگذشت.
عکاس طبیعت ایران بر اثر کرونا درگذشت
به گزارش جهان نيوز،  صبح امروز شنبه ۴ اردیبهشت، علی اکبر آقاجری هنرمند پیشکسوت و عکاس عاشق بر اثر کرونا درگذشت.

وی هنرمندی بود که با هزینه شخصی خود ۲۲۰ میلیون تومان صرف چاپ کتاب «ایران، سرزمین شکوه زیبایی‌ها» کرد و در این راه سلامتی و زندگی خود را از دست داد و مسؤولان فارغ از هیچ حمایتی حتی سراغی از او نگرفته و یاری‌اش نکردند.

خبرنگار ما چندی پیش مصاحبه‌ای با این عکاس عاشق با عنوان(عکاسی که سلامتی، خانه و ماشین خود را در راه چاپ کتابش از دست داد) انجام داد و سعی کرد به مشکلات این عکاس توانا توسط مسؤولان رسیدگی شود و در تماس‌های چند روز قبل از فوتش می‌گفت هیچ کاری برای او انجام ندادند و حتی بر خلاف حمایت تعدادی کتاب هم گرفتند و پولش را نیز ندادند.

علی اکبر آقاجری متولد ۲۳ تیر ۱۳۳۸ در آبادان قدیم یکی از علاقه‌مندان و عاشقان سرسخت هنر عکاسی است.

این هنرمند تمام کارهایش را با هزینه شخصی تهیه کرد به طوری که در آخرین کتابش به نام «ایران، سرزمین شکوه زیبایی‌ها» مجبور شد ماشین و خانه‌اش را در کرج بفروشد و وام‌هایی با سود بالای ۲۰ درصد بگیرد و در مسکن مهر پرند زندگی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علاقمند هنر نقاشی
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدش