شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

کشف جعل گسترده در اسناد شهرداری قرچک

شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 759721
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک از کشف جعل گسترده در اسناد شهرداری این شهرستان خبر داد.
کشف جعل گسترده در اسناد شهرداری قرچک
به گزارش جهان نيوز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک از کشف جعل گسترده در اسناد شهرداری این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۱۲۰ فقره اسناد جعلی نظام مهندسی در پرونده‌های شهرداری قرچک کشف شد.

سعید دوستی نژاد، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک از کشف جعل گسترده در اسناد شهرداری قرچک خبر داد و بیان کرد: پیرو گزارش سازمان نظام مهندسی مبنی بر جعل اسناد آن سازمان موضوع در دستور کار قرار گرفت و پس از تحقیقات انجام شده از سوی پلیس امنیت شهرستان قرچک تاکنون تعداد ۱۲۰ فقره اسناد جعلی نظام مهندسی در پرونده‌های شهرداری قرچک کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: این افراد اسناد و مهرهای نظام مهندسی مکشوفه را به صورت کاملاً حرفه‌ای جعل کرده بودند و پیش بینی می‌شود جعل اسناد دیگری هم وجود داشته باشد.

دوستی نژاد در پایان عنوان کرد: در این خصوص تعداد ۶ نفر از کارکنان شهرداری و ۱۰ نفر به عنوان مطلع احضار شده اند. بعد از تکمیل شدن تحقیقات، گزارش کاملی از اتفاقات انجام شده ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *