شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۱۰

موج تبلیغات احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری

سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 753513
به گزارش جهان نيوز، روزنامه جمهوری اسلامی در خبرهای ویژه خود به تحرکات اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم پرداخت. در این مطلب آمده است؛ محمود احمدی‌نژاد هم موج جدید تبلیغات انتخاباتی خود برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری در ۱۴۰۰ را شروع کرده است. در این مرحله، به جای آنکه او به نقاط مختلف سفر کند، از هر استان چند نفر را به تهران می‌آورند و کنار خانه او نمایش درخواست مردمی برای ورود به انتخابات می‌دهند و از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌کنند. این تحرکات بعد از انتشار خبر دیدار محرمانه احمدی‌نژاد با یکی از افراد موثر، شتاب بیشتری گرفته است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مردی برای تمام فصول
مزه قدرت
این قدرت چیه که دست هر کی می افته دیگه حاضر نیست ول کنه!!!.نک
Iran, Islamic Republic of
برای آقای احمدی نژاد مزه خدمت صدق می کند نه قدرت ایشان همواره با افتخارتمام خادم ملت ایران بوده اند
ورزقانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر می تواند ومی تواند ومی تواند ومردم منتظرند و منتظرند ومنتظر ند به حول وعنایت حق تعالی ان شاالله
فولادگر از سمنان
Iran, Islamic Republic of
دراین فضای ناخوشایندی که به سبب سیاست های دولت تدبیر وامید ایجاد شده است مردم هرگز حلاوت زندگی دوران احمدی نژاد را فراموش نخواهد کرد.
حسین ف
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودتان خوب میدانیید اگر احمدی نژاد به یک شهر برود اکثریت مردم به استقبال او میروند و خودتان خوب میدانید احمدی نژاد در صورت کاندید شدن در انتخابات حداقل هفتاد درصد آرا را به خود جلب میکند
ملکانی
Iran, Islamic Republic of
دراین هشت ساله دولت آقای روحانی کشور را به امید عنایت کدخدا تقریبا تعطیل شد واقتصاد را به شدت آشفته آسیب پذیرکرد ودرهمین مدت دشمنان ملت ایران درراس آن آمریکای تروریست وجنایتکاربا ائتلاف گیری کشورهای حوزه خلیج فارس از یک طرف فشار را برکشور افزایش داد.
Iran, Islamic Republic of
.....!!
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود
Iran, Islamic Republic of
مردم مستضعفی که با مسکن مهر احمدی نژاد خانه دار شدند و رانندگان تاکسی که همه در دولت احمدی نژاد بیمه شدند و. کارمندان شرکتی و قرار دادی که استخدام شدند. و همه و همه مردم. خواهان بازگشت احمدی نژادن