جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

توصیه‌های قبل و بعد از کاشت مو را جدی بگیرید

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 752131
امروزه خدمات زیبایی جایگاه ویژه ای در بین مردم دارد و این نشان دهنده این است که مردم بیشتر از زمان گذشته به زیبایی خود اهمیت می دهند به دلیل اینکه زیبایی رابطه مستقیم با اعتماد به نفس در افراد دارد.
توصیه‌های قبل و بعد از کاشت مو را جدی بگیرید
امروزه خدمات زیبایی جایگاه ویژه ای در بین مردم  دارد و این نشان دهنده این است که مردم بیشتر از زمان گذشته به زیبایی خود اهمیت می دهند به دلیل اینکه زیبایی رابطه مستقیم با اعتماد به نفس در افراد دارد. یکی  از رایج ترین کارهایی که امروزه در کلینیک های تخصصی انجام می شود کاشت مو است.کاشت مو در نقاط مختلفی مانند ابرو ،ریش و سبیل و مو انجام می شود. کاشت ابرو هم امروزه بسیار پرطرفدار شده است برای کسانی که به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده اند مانند سانحه و .. که به جای استفاده از روش های غیر طبیعی و کوتاه مدت از روش کاشت که دائمی است استفاده می کنند .با ما همراه باشید تا با کاشت مو آشنا شوید.

کاشت مو چیست ؟

افراد زیادی با مشکل ریزش مو مواجه می شوند و دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستند. امروزه  با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیار زیادی برای حل آن وجود دارد.مطمئنا  بهترین راه،راهی است که بسیار طبیعی باشد و مشخص نشود که کاشت مو انجام گرفته است. به همین خاطر برای کاشت مو،موها از قسمتی از سر که پر پشت است و موهای ضخیمی دارد برداشته می شود. در این حالت موهای طبیعی فرد است که فقط از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شده است.روش های زیادی برای کات مو از جمله FIT،BHT،FUE،FUT وجود دارد.

چه کاشت مویی برای افراد مناسب است ؟

یکی از تفاوت های اصلی که در این روش ها وجود دارد در این است که برخی از این روش ها مانند FIT  بدون جراحی انجام می شوند و برخی دیگر از روش ها مانند FUT با برداشتن نواری از پشت سر انجام می شود و نیاز به جراحی دارد. که هر کدام از این روش ها با توجه به میزان ریزش موی فرد ،ضخامت مو و خیلی از مسائل دیگر توسط پزشک مشخص می شود.هزینه کاشت مو هم با توجه به روش و تعداد تارهای مو متفاوت است.

چه زمانی و سنی برای کاشت مو مناسب تر است ؟





 بهترین زمان کاشت مو هم توسط پزشک متخصص انجام می شود ولی به خاطر داشته باشید کاشت مو را در هر فصلی می توانید انجام دهید. از نظر سنی هم بعد از 18 سالگی می توان این کار را انجام داد.ولی برای نتیجه مطلوب بهتر است تا حداقل 25 سالگی صبر کنید.

توصیه هایی برای قبل از کاشت مو

به خاطر داشته باشید که توصیه ها ی گفته شده توسط پزشک در کاشت مو بسیار مهم هستند و تاثیر مستقیم بر روی کاشت دارند. قبل از کاشت از مصرف الکل و کشیدن سیگار خودداری کنید. لیست تمام داروهایی که استفاده می کنید را در اختیار پزشک خود قرار دهید تا به شما بگویند آیا آنها را مصرف کنید یا خیر به دلیل اینکه بعضی از داروها باعث رقیق شدن خون می شود که به هیچ عنوان نباید قبل از کاشت آنها را استفاده کنید.

توصیه هایی برای بعد از کاشت مو

بعد از کاشت همچنین باید به عدم استفاده از الکل و سیگار ادامه دهید. با توجه به زمان ارائه شده توسط پزشک از فعالیت ورزشی و خم شدن خودداری کنید. از دست زدن به ناحیه ای که مو در آن کاشته شده است پرهیز کنید.  
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *