دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

«حاج قاسم»‌ می‌گفت دعا کنید شهید شوم!

سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 749758
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طالب شهادت بود و از همه می‌خواست که برایش دعا کنند تا هر چه زودتر شهید شود.
«حاج قاسم»‌ می‌گفت دعا کنید شهید شوم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به شخصیت بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی امتحان خودش را به خوبی پس داد.

وی اضافه کرد: ایمان، تقوا، اخلاق در شهید سلیمانی در اوج بود. در عرصه بصیرت فوق‌العاده بصیر بود. دشمن و دوست را خوب می‌شناخت و اهل تحلیل بود و در میدان دشمن بازی نمی‌کرد و در میدان انقلاب و ولایت با جان حرکت می‌کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید سلیمانی اهل حرف نبود و همواره اهل عمل بود، تصریح کرد: همیشه او را در راه دفاع از انقلاب و مراسم مربوط به شهدا می‌توانستیم پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فکور و تحلیل‌گر بود، ادامه داد: نگاه این شهید به مقام معظم رهبری بود و مطیع فرمان مقام معظم رهبری بود. این یک انسان ولایت‌مدار است و همیشه در صحنه‌های حساس که نظام به شخصیتی برای حل مسئله نیاز داشت، ایشان در صحنه حاضر بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهادت بزرگترین آرزوی سردار سلیمانی بود، تصریح کرد: هر وقت شهید سلیمانی را می‌دیدم این معنا به ذهنم متبادر می‌شد که این انسان آسمانی و اخروی است که خداوند به دنیا هدیه کرده است که در دنیا این مکتب زنده‌ای باشد از اسلام و همه درس و الگو بگیرند از ایشان و ایشان به اسلام و مسلمین خدمت کند.

مکتب شهید سلیمانی محوشدنی نیست
صفایی بوشهری افزود: هر وقت بنده ایشان را می‌دیدم این معنا به ذهن من متبادر می‌شد که دنیا به زور ایشان را در خود نگه داشته است و ایشان طالب عبور است. از همه می‌خواست که برایش دعا کنند تا هر چه زودتر شهید شود.

وی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی ادامه داد: ایشان در اخلاص کم‌نظیر بود و یک ذره حب دنیا نداشت. شهادت آرزوی اصلی برای او بود. ایشان خیلی فراتر از درجه خودش بود و همیشه مثل پاسدار بسیجی خاکی رفتار می‌کرد.

امام جمعه بوشهر افزود: شهید سلیمانی تأثیر بالایی داشت و داعش را نابود کرده و آمریکا را به زانو درآورد و اسلامی‌های انحرافی را منکوب کرد. در داخل کشور اقتدار و امنیت آفرید و مشعل فروزان هدایت جامعه بود و با شهادتش بیش از زمان حیاتش جامعه را در مسیر بصیرت و ولایت‌مداری و وحدت قرار داد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی محوشدنی نیست، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی علاقه زیادی به سردار سلیمانی داشتند و شهادت این سردار پرافتخار برای رهبر معظم انقلاب بسیار سخت بود.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی جوانی از جوانان انقلابی بود که در مکتب انقلاب اسلامی رشد یافت و به اوج رسید و شهید سلیمانی شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی محصول مکتب امام بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *