کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظریف جواب فرافکنی‌های ترامپ را داد

4 دی 1399 ساعت 8:52

وزیر خارجه ایران به ادعای رییس جمهور آمریکا به دست داشتن ایران در حملات اخیر به سفارت این کشور در عراق پاسخ داد.


به گزارش جهان نیوز، محمدجواد ظریف وزیرخارجه ایران در پاسخ به توییت‌های ترامپ و متهم کردن ایران به دخالت در شلیک راکت به سفارت آمریکا در عراق پاسخ گفت.

او در توییتر نوشت: «قراردادن شهروندان خودتان در موقعیت خطر در خارج، توجهات را از شکست‌های فاجعه‌بار در داخل منحرف نخواهد کرد. ترامپ، به زبان خودت»



ظریف در این پیام همچنین مواردی از توئیت‌هایی را که ترامپ، باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا را به تلاش برای حمله به ایران متهم کرده بود، منتشر کرد.

ترامپ سال ۲۰۱۲ در توئیتی خطاب به جمهوری‌خواهان اعلام کرد: اجازه ندهید که اوباما از کارت ایران برای آغاز یک جنگ به منظور پیروزی در انتخابات استفاده کند. جمهوری‌خواهان! مراقب باشید.

ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده در صفحه توییتری خود، بدون ارائه هیچ مدرکی و صرف به اشتراک گذاشتن تصویری از چند گلوله خمپاره نامشخص، ایران را به انجام حمله راکتی روز یکشنبه به سفارتخانه آمریکا در بغداد متهم کرد.

وی در این توییت نوشت: «سفارتخانه ما در بغداد روز یکشنبه مورد اصابت چندین راکت قرار گرفت. سه راکت عمل نکردند. حدس بزنید از کجا آمده بودند: ایران. اکنون ما زمزمه‌هایی از حملات بیشتر علیه آمریکایی‌ها در عراق می‌شنویم».


کد مطلب: 749225

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/749225/ظریف-جواب-فرافکنی-های-ترامپ

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com