جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۲

آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 748345
رسانه‌ها از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه گفتند.
آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگی ویرانگر و متفاوت نسبت به جنگ‌های قبلی در غزه آماده می‌کند.

این روزنامه صهیونیستی سه شنبه در گزارشی افزود: مطابق برنامه ‌ریزی که برای جنگ آینده انجام شده، قرار است طی آن روزانه بیشترین تعداد ممکن از فلسطینیان به خاک و خون کشیده شوند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که احتمال تشدید تنش و جنگ در غزه در شرایط فعلی زیاد بالا نیست اما با این حال ارتش پشت پرده خود را برای هرگونه جنگی آماده می‌کند.

بر اساس این گزارش ، ارتش رژیم صهیونیستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که در جنگ آینده بتواند مقاومت را شکست دهد بدون اینکه کار به اشغال دوباره  غزه یا نابودی حماس کشیده شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا در جنگ آینده، نوار غزه را هدف آتش و بمباران گسترده قرار دهد تا بتواند روزانه ۳۰۰ نفر از فلسطینیان را به قتل برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Bulgaria
غزه هم بیکار نخواهد نشست هرجند دنیا در مقابل وحشیگیری صهیونیستها سکوت میکنند
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله نابودی رژیم وحشی اسرائیل نزدیک تر میشه