دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱۵

نامه محرمانه ۳۰ حزب اصلاح‌طلب به رئیسی درباره یک مجرم امنیتی

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 748311
«شهیندخت مولاوردی» معاون سابق رئیس‌جمهور روحانی اخیراً به دلیل ارتکاب به چند جرم به زندان محکوم شده است.
نامه محرمانه ۳۰ حزب اصلاح‌طلب به رئیسی
به گزارش جهان نيوز، سایت اعتمادآنلاین گزارش داد که در جلسه یکشنبه گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مقرر شده است اعضای این شورا نامه محرمانه‌ای را با مضمون دفاع از شهیندخت مولاوردی به ریاست قوه قضائیه بنویسند.

در گزارش اعتمادآنلاین در این باره می‌خوانیم:
"با توجه به صدور رای بدوی سنگین برای بانوی دلسوز، مسئولیت‌پذیر و دوستدار نظام سرکار خانم دکتر شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور، دبیر کل جمعیت دفاع از حقوق بشر زنان و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مقررگردید طی یک نامه محرمانه و مستقیم با امضای هر ۳۰ حزب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از جناب آقای آیت‌ا... سیدابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه درخواست گردد که دستور فرمایند در مرحله تجدید نظر این پرونده به دور از مسائل سیاسی و جناحی بر اساس قوانین و مقررات جاری و ساری کشور بصورت کاملا حقوقی و قضایی بدون دخالت افراد غیر مسئول بررسی گردد.

*"شهیندخت مولاوردی" معاون سابق رئیس‌جمهور روحانی اخیراً به دلیل ارتکاب به چند جرم به زندان محکوم شده است.
محکومیت بدوی وی به شرح زیر صادر و به وی ابلاغ شد که شامل ۲ سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسؤولین نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و ۶ ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


بر اساس گزارش مشرق، او پیش‌تر نیز در دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا و ترغیب افراد به انحرافات جنسی، مجرم شناخته شده و محکومیت وی صادر شده بود.

اکنون که مشکوک بودن و جرم بودن فعالیت‌های مولاوردی در دادگاه صالحه محرز شده است اما با این تصمیم شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان، زمینه‌های بیشتری در بدبینی نسبت به فعالیت‌های این خانم و برخی دیگر از همکاران او در ستاد دولت اعتدال فراهم شده است.

دقت شود که ستاد دولت طی چند سال اخیر رفتارهای مشکوکی مثل سیاه‌نمایی از شرایط موجود کشور، تصمیم یک‌شبه برای گران کردن بنزین و تئوری‌پردازی برای اغتشاش میلیونی علیه نظام اسلامی [۳] نیز داشته است.
ایستادگی قوه قضائیه در مقابل خواسته‌های جریانی که به اخلالگری مسجّل در مسیر پیشرفت نظام اسلامی متهم است؛ روشن‌کننده حقایق زیادی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا نوشتن نامه ودر خواست از رئیس قوه قضاییه ولو اینکه مجرم باشد کار بدی است؟
Iran, Islamic Republic of
بله کار بدی است
Iran, Islamic Republic of
خانم مولاوردی ، حصر خانگی مثل کروبی خوبه؟
Iran, Islamic Republic of
اگر قوه قضاییه کوتاه بیاید دیگر نمیتواند جلوی هیچ خلاف امنیتی بایستد.
Iran, Islamic Republic of
نوشتن نامه جهت شفافیت وحقانیت بیشتر موضو ع چیزخوبیست وبه نفع دستگاه قضائی است .
Iran, Islamic Republic of
کدوم حکم سنگین..
Germany
قانون تشدید مجازات جاسوسی و همکاری با دولت ها و سازمان های معاند با نظام کی تصویب میشود؟
Iran, Islamic Republic of
من نمیدانم این آقایان اصلاح طلبان بشردوست در رابطه با سیل خوزستان تمام دار و ندار شأن را سیل از بین برد نامه ای به مسولیت نه نوشتن ...
Iran, Islamic Republic of
30 ماه محکومیت برای ایشون خیلی کمه. طرف ارایش کرده حالا وحشت ناک 120 ماه بریدن براش. ایشون خیانت کرده 30 ماه. ما هم خواستار سخت گیری شدیدتر قوه قضاییه در برابر ایشون و امثال این افراد هستیم
Iran, Islamic Republic of
این خانم مجرم امنیتی است و باید محاکمه شود ...
احمد
Iran, Islamic Republic of
هر اصلاح طلبی که محکوم می شود فورا اصلاح طلبها دست به نامه میشوند و فارغ از اینکه طرف چه جرمی مرتکب شده شروع به نامه نگاری می کنند و برای حقوق بشر خوراک درست می کنند. قوه قضاییه باید برای هرمجرمی که اینها برایش اشک تمساح میریزند بررسی بیشتری انجام دهد شاید جرمهای دیگری مرتکب شده باشد که با شلوغ بازی اینها آن جرم پوشیده مانده باشد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
کوبیدن اصلاح‌طلبان....کارساده ای است....که روزنامه کیهان هم میتواند بکند.....
امیر
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا اینها را تعزیری جریمه نکنید ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حکم سنگین!!!!!!!!!!!!!
انصافا این چه حکمیه؟؟ هرجای دنیا بود بخاطر چنین خطاهای سنگینی دست کم 20 سال زندان واقعی نه هتل زندانهای ایرانی بود.