دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بانیان وضع موجود در سودای ریاست‌جمهوری

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 748048
اصلاح‌طلبان فضای سیاسی کشور را به دقت زیر نظر دارند و از اتفاقاتی که در بین مسئولان در حال رخ دادن است، غفلت ندارند و متناسب با فضایی که وجود دارد سعی می‌کنند که بتوانند راهبرد دقیق درست خود را ترمیم کند.
بانیان وضع موجود در سودای ریاست‌جمهوری
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخشی از یک مصاحبه با شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرده است: اصلاح‌طلبان فضای سیاسی کشور را به دقت زیر نظر دارند و از اتفاقاتی که در بین مسئولان در حال رخ دادن است، غفلت ندارند و متناسب با فضایی که وجود دارد سعی می‌کنند که بتوانند راهبرد دقیق درست خود را ترمیم کند.

او می‌افزاید:
"اصلاح‌طلبان با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد به‌دنبال کاندیدایی هستند که بتواند کشور را از وضعیت موجود خارج کند. با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، ما سرعت و رشد مناسبی را در بین بخش‌های مختلف نظام شاهد نیستیم. فضای کشور، رویکرد مردم و تحولات بین‌المللی و همچنین راهبردهای جریان رقیب برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم تلقی می‌شود و ما برای اینکه چه تصمیمی برای معرفی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ بگیریم، به‌صورت بسیار دقیق در حال بررسی فعالیت‌های اصولگرایان هستیم"!

*مردم باید بدانند که آقای حق‌شناس با این اظهارات در حال داغ کردن بازی "کی‌بود کی‌بود من نبودم" است.

چه اینکه اظهارات ایشان به‌گونه‌ای است که هرکس نداند فکر می‌کند اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ شکست خورده‌اند که اکنون اینچنین از وضع موجود کشور می‌نالند و قصد اقدامات شگفت‌انگیز در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند!

تصویری که هم‌اکنون از اصلاح‌طلبان وجود دارد تصویر "فدائیان روحانی" است.

تصویر کسانی که با جدّ و جهد و بی‌هراس از بروز مشکل در معیشت و سفره‌های مردم اما گزینه‌ای که به کار جهادی و نظارت بر قیمت‌ها اعتقادی نداشت را ۲ دوره در دامن رأی جامعه گذاشتند و اکنون به جای "عذرخواهی" و "اشاره به محسّنات رقیب" اما سودای اشغال ریاست‌جمهوری بعدی را نیز در ذهن می‌پرورانند!

مردم باید بدانند که در گرانی‌ها و مشکلات موجود البته سهم اصلاح‌طلبان بیشتر از آقای روحانی است و این مسئله اگر من‌بعد از این برای انتخابات‌ها مد نظر نباشد؛ بسا که مشکلات موجود در کشور بیشتر هم بشود.

و یادآوری این نکته از وظائف خواص نیز هست.

رسانه‌ها قبل از این گزارش دادند که حزب کارگزاران سازندگی هم قصد دارد کابینه پیشنهادی خود برای رئیس‌جمهور بعدی اصلاح‌طلبان را معرفی کند.

در مانیفست انتخاباتی کارگزارانی‌ها نیز البته هیچ اثری از عذرخواهی از مردم و پذیرش مسئولیت وضع موجود به چشم نمی‌خورد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *