يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۲
۷

تکذیب دروغ‌پردازی ضدانقلاب/ شهادت سردار استوار در حمله هوایی اسرائیل صحت ندارد

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 747497
برخی از رسانه‌های معاند به دروغ ادعا کردند که سردار استوار روز دهم آذرماه، در حمله‌ی هوایی اسرائیل، در حومه شهر القائم به شهادت رسیده است.
سردار استوار در حمله اسرائیل شهید شده است؟
به گزارش جهان نيوز، پس از انتشار خبر شهادت سردار استوار محمود‌آبادی (از فرماندهان باسابقه سپاه) براثر بیماری کرونا، برخی از رسانه‌های معاند به دروغ ادعا کردند که سردار استوار روز دهم آذرماه، در حمله‌ی هوایی اسرائیل، در حومه شهر القائم به شهادت رسیده است که با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری ادعای مذکور قویا تکذیب می‌شود.

 بنابر بررسی‌های صورت‌گرفته، این دروغ‌پردازی در حالی صورت گرفته است که خبرگزاری های رسمی پیش از این وخامت حال شهید محمود‌آبادی(به علت ابتلا به کرونا) را اطلاع‌رسانی کرده بودند و حتی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز پویش‌های مردمی دعا و نیایش برای بهبودی این فرمانده مجاهد نیز براه انداخته بودند.

همچنین با بررسی‌های انجام شده همچنین مشخص شد، سردار استوار اواخر تابستان امسال در مأموریت مستشاری در کشور عراق به کرونا مبتلا شده و به ایران بازگشت؛ اما به علت شدت یافتن بیماری و همراه شدن آن با عوارض جانبازی، در بیمارستان بقیه الله‌ عجل‌الله‌تعالی‌فرجه بستری شد. وی بیش از دو ماه در بخش مراقبت‌های ویژه و در شرایط کما بسر می‌برد و متأسفانه صبح امروز به یاران شهید خود پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی از استان فارس
Iran, Islamic Republic of
فرمانده بزرگ ورشید تیپ ۳۵ امام حسن ع وهمراه ویاور سردار بزرگ سلیمانی شهادت مظلومانه ات مبارک ..
Iran, Islamic Republic of
روح مطهر سردار شاد .
من وتو
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد،،شهادتت مبارک،،
علیرضا افتخاری
Iran, Islamic Republic of
خدایش رحمت کند،
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خداوند غریق رحمتشان کند
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ایشان اگر به کرونا مبتلا شده بودند پس چرا پروتکلها برای پیکرشان رعایت نشده بود؟
علی مظفری
Iran, Islamic Republic of
رئیس اطلاعات کشور را عوض کنید.