سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

سمیعی: برای مبارزه با باندهای فساد در اطراف پرسپولیس آمدم/۵ هدف را دنبال می کنم

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 743691
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: با تمام توان با باندهای فساد که آرامش تیم را به هم زده مبارزه خواهم کرد.
برای مبارزه با باندهای فساد اطراف پرسپولیس آمدم
به گزارش جهان نيوز، جعفر سمیعی پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس ضمن تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و اعضای هیئت مدیره گفت: مسوولیت سختی به دوش ما گذاشته شده و با امید به خدا و حمایت پیشکسوتان و هواداران عزیز انشاالله بتوانیم مسیر موفقیت های پرسپولیس را ادامه دهیم.

وی افزود: من برای تحقق پنج هدف به پرسپولیس آمده ام، هدف اول ایجاد شرایط لازم برای کسب قهرمانی آسیا است که در این مسیر همه اقدامات لازم در حوزه مدیریتی و پشتیبانی انجام می شود.

مدیرعامل جدید پرسپولیس ادامه داد : هدف دوم و مهمی که دارم ورود باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه و فرآیند خصوصی سازی است که با قدرت روندی که شروع شده را ادامه می دهم تا این اتفاق تاریخی به سرعت انجام شود.

سمیعی مبارزه با باندهای فساد را هدف سوم خود عنوان کرد و افزود: متاسفانه یکی از اتفاقات تلخ اطراف باشگاه که آرامش تیم و باشگاه را بهم زده، حضور باندهای فساد است که با همه توان با این پدیده شوم مبارزه خواهم کرد.

وی تغییر ساختار باشگاه را هدف چهارم خود عنوان کرد و گفت: به سرعت کمیته فنی با نظر و همفکر پیشکسوتان، کمیته انضباطی با نظر حقوقدانان ورزشی و کمیته اقتصادی با کمک فعالان اقتصاد ورزشی و به منظور تامین منابع مالی تشکیل می شود و البته کانون هواداران نیز با رویکرد تعاملی تقویت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  هدف پنجم را به کارگیری همه ظرفیت های موجود در باشگاه عنوان کرد و گفت: متاسفانه ظرفیت ها موجود در جمع پیشکسوتان و هواداران برای مباحثی همچون توسعه و تقویت فوتبال پایه همچنین ظرفیت های موجود در بین هواداران برای اقدامات فرهنگی و اقتصادی مغفول مانده، به همین منظور، برنامه ویژه ای برای استفاده از این ظرفیت ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: لازم می دانم از زحمات همه مدیران پیشین باشگاه به ویژه آقای رسول پناه تشکر کنم و از همه پیشکسوتان و هواداران و اهالی رسانه می خواهم در مسیر سختی که در پیش است، کمک کنند.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *