دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

سفر نمایندگان مجلس به مرز قره‌باغ

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 741512
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در مرز قره‌باغ به بازدید از مناطق مرزی کشور و مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ پرداختند.
سفر نمایندگان مجلس به مرز قره‌باغ
به گزارش جهان نيوز، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید و حضور برخی اعضای کمیسیون متبوعش در مرز قره‌باغ خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، به مرز قره‌باغ سفر کردیم.

وی افزود: این سفر به منظور بازدید از مرز و بررسی مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ و مواردی که بین ارمنستان و آذربایجان اتفاق افتاده است صورت گرفت.

وی ادامه داد: قرار است در این بازدید که در حال حاضر در حال انجام است، آثار مباحث مرتبط با تحولات قره‌باغ و آثار آن در مناطق مرزی کشورمان مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، در ادامه این بازدید اعضای کمیسیون با مقامات محلی و مرزبانی نیز دیدار و گفتگو کردند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نظامیان ارمنستان وارد عمل شده و طی سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۴ با ارتش آذربایجان به جنگ پرداختند که دست‌آخر، منطقه مورد مناقشه قره‌باغ را به تصرف خود درآوردند. آذربایجان با تکیه‌بر اصل تمامیت ارضی و قطعیت مرزهای بین‌المللی، قره‌باغ را متعلق به خود می‌داند و در مقابل، ارمنستان نیز استدلال می‌کند که ۸۰ درصد ساکنان این منطقه را ارامنه تشکیل می‌دهند و آن‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند.
Iran, Islamic Republic of
ارمنستان از سال 1992 تاکنون مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در منطقه قره باغ شده است.
Iran, Islamic Republic of
آذربایجان غنائم جنگی گرفته از ارمنستان را به نمایش گذاشت
Iran, Islamic Republic of
نماینده سابق مجلس: ترکیه تروریست‌های داعشی را به قره‌باغ آورد/ بیانه ۴ ائمه جمعه دیدگاه شخصی است، آنان سخنگوی شورای عالی امنیت ملی نیستند/ آزادسازی قره‌باغ توسط تروریست‌ها را تایید می‌کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
ترکیه حملات ارمنستان به شهر گنجه جمهوری آذربایجان را محکوم کرد
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه یزد: حل مشکلات کشور در گرو اصلاح فرهنگ است