دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۸

شهیدی که بعد از شهادت چشمانش را باز کرد و لبخند زد

سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 739103
همسرش در مصاحبه‌ای گفته بود: «شاهدان عینی می‌گویند مصطفی پس از شهادت چشمانش را باز می‌کند و به همرزمانش لبخند می‌زند.»
به گزارش جهان نيوز، این روحانی خوزستانی که تنها ۲۷ سال از عمرش می‌گذشت، داوطلبانه به جبهه دفاع از حرم رفته بود و می‌گفت اگر قرار باشد بالای منبر مردم را به جهاد فرابخوانم، شایسته است پیش از همه آنها خودم قدم در میدان نبرد بگذارم. تنها 35 روز حضور در جبهه مقاومت اسلامی نیاز بود تا مصطفی خلیلی خودش را به قافله عاشوراییان برساند و در دوازدهم بهمن ماه 1394 به شهادت برسد. همسرش در مصاحبه‌ای گفته بود: «شاهدان عینی می‌گویند مصطفی پس از شهادت چشمانش را باز می‌کند و به همرزمانش لبخند می‌زند.»

شهید مدافع حرم مصطفی خلیلی بلوطکی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «این فکر را نکنید که ما در راهی که قدم برداشتیم راهی کم‌ارزش است بلکه رفتن ما برای این جهاد دفاع از حریم ولایت و اهل بیت و مظلومیت شیعه و در کل مظلومیت مردم سوریه بوده است، مطمئن باشید اگر من و امثال من به این جهاد نمی‌رفتند ما باید الان در مرزهای خودمان با این قوم از خدا بی‌خبر (داعش) می‌جنگیدیم و این بمب‌ها و تیرها بر مردم خودمان فرود می‌آمد.پس کار ما دفاع از حریم مردم خودمان هم هست... عزیزان من به این نکته حتما توجه کنید هرکسی با هر اعتقادی هستید پیرو خط ولایت فقیه باشید و از رهبر عزیزمان، مولا و سرورمان حضرت سید علی خامنه‌ای (دام ظله) پشتیبانی و حمایت کنید. گوشتان به فرامین ایشان باشد و عامل به نصیحت‌ها و صحبت‌های ایشان باشید.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
خداوند ما را به قافله ی شهدا در رکاب مهدی فاطمه برساند
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم.به فرمایش مولای متقیان امام علی (ع) تو در آسمان ها مشهورتر از زمین بودی. یه صلوات با حمد و سوره برات می فرستم. شما هم من را دعا کن
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله ماهم شهید بشیم.
مجید
Iran, Islamic Republic of
شهید حسن تقی پور گلسفیدی نیز با لبخند به شهادت رسیدند وتصویر ایشان در سایتهای داخلی وبین المللی انتشار یافته .
سلام بعض تبلیغاتی که می کنید در شان سایت جهان نیوز نیست مثل عکس زنی که با دامن گذاشتید. بعض تبلیغات هم مشمئز کننده است مثل عکس ریزش مو. لطف مطلبی که در باب شهید گذاشتید از بین می رود
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بیکران به روح پاک ومطهرش،مصداق عالم عامل،رحمت ورضوان الهی نثارش که عندالله یرزقون هست
Kardarblash
Iran, Islamic Republic of
صلی الله علی المجاهد الشهید «مصطفی خلیلی بلوطکی» المقاتل فی سبیل الله و رسوله