دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲۹
۱۴

رهبرانقلاب بحرین: رهبر ایران حسین زمان است

جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب: 738795
رهبر انقلاب بحرین طی سخنرانی خود به مناسبت عزاداری محرم، رهبر انقلاب اسلامی ایران را حسین زمان دانست که در برابر یزیدان زیادی به پا خواسته است.
رهبرانقلاب بحرین: رهبر ایران حسین زمان است
به گزارش جهان نيوز، آیت الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان و انقلاب بحرین، خواستار حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه شد و گفت که رهبر انقلاب ایران، حسین زمان هستند.

آیت‌الله عیسی قاسم امروز جمعه طی سخنرانی خود به مناسبت ایام محرم در جمع اهالی استان زنجان گفت که ایران اسلامی امروز از نعمت رهبری ولی‌ فقیه برخوردار است و یاری و ولایت ایشان، یاری و ولایت امام حسین (ع) است.

در متن سخنرانی رهبر انقلاب بحرین آمده است: «با نزدیک شدن عاشورا فکر ما متوجه اهمیت موضوع حلقه زدن به دور رهبریت خردمند دین که مورد رضایت الهی است می گردد، که این رهبریت در زمان ما و در عصر غیبت در رهبری فقیه عادل، خبره و با کفایت نمود می یابد».

وی خاطرنشان کرد: «ایران اسلامی امروز از نعمت رهبری ولایت فقیه برخوردار است که نصرت و یاری رساندن به اسلام همان نصرت و یاری وی (امام حسین ع) می‌باشد، و صدق ولایت و سر سپردگی به امام حسین علیه السلام فقط با ولایت صادقانه نسبت به ایشان صحت می یابد. ایشان حسینی است که امروز در جهان در مقابل هزاران یزید ایستاده است».

او گفت: «محرم امتحانی برای ما است که دستمان را در دست حسین علیه السلام می‌گذاریم یا در دست یزید؟ آیا مسلک ما مسلک حسین علیه السلام است یا مسلک یزید؟ حسین ولی الله است و یزید از اولیای شیطان. هرکسی ولایت حسین (ع) را پذیرفت باید ولایت کسی را هم که حسین (ع) از رهبری او رضایت دارد بپذیرد. همچنین هرآنکس که ولایت یزید را پذیرفت با ولایت حسین (ع) و با ولایت کسی که حسین (ع) ولایت او را قبول دارد، وارد جنگ شده است».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
درود بر حسین زمان مقام معظم رهبری عزیزمان/خدا حفظش کنه انشاء الله
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
کمپ لیبرتی آماده باش داده به تمام نیروها و فیکها برای منفی دادن و کامنت نویسی ... ....!!
Iran, Islamic Republic of
رهبر ما انسان بزرگی است خدا حفظش کنه و به ما توفیق شکر نعمت بدهد
رضا
Iran, Islamic Republic of
مگه خود رهبرى نفرمودند از اين تعابير مبالغه آميز براى ايشون به كار نبرند ؟!
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
درست میفرمایید اما باید دقت کنید که شخصیتی نظیر سید حسن نصرالله یا جناب شیخ عیسی قاسم که هر دو مجتهد مسلم و در مراتب فقاهتی بالا هستند و علاوه بر آن هرکدام رهبران سیاسی و جهان شناس یک کشور هستند وقتی چنین مباحثی را مطرح میکنند همه جوانب را مد نظر دارند...
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
قال رسول الله ص: علماء امتی افضل من انبیاء بنی اسرائیل
پیامبر اعظم ص: عالمان امت من از پیامبران بنی اسرائیل برترند....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
باید بر خود ببالیم که معاصر امتی هستیم که با وجود بی سابقه ترین هجمه های باطل علیه حق و علی رغم سختیها و مرارتها، نجیبانه جانب حق را گرفته اند.
کورش
Iran, Islamic Republic of
انصافا میتوان امت امروز را بهتر از امت صدر اسلام خواند چرا که فرمانبرداری شان از پیامبر ص و ائمه اطهار ع در مجموع کمرنگتر از همراهی این امت با رهبرانی است که بزرگترین افتخارشان نزد امت، داشتن رنگ و بوی محمدی است ...
علی
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله با این معرفت روز افزون امت مهیای عصر ظهور قائم آل محمد ص باشیم...
سید حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
باید مفتخر باشیم که معاصر با شخصیتی همچون ایشان با این خصائص و مشخصه های رهبری و مدیریتی ارزشمند و بی نظیر هستیم..
سید حسین
Iran, Islamic Republic of
.....
سید علی
Iran, Islamic Republic of
همه ی قدرت، اعتبار و موفقیتهای این شخصیت فرزانه به خدا ترسی و توجه او به دستورات الهی و عدم توجه به منیتها بر میگردد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این مواضع که پیشتر نظیرش از جانب حضرت سید حسن نصرالله حفظه الله شنیده شد بیعت با نائب امام عصر عج و انشالله آمادگی امت برای بیعت با حضرت ولیصر عج میباشد..
Iran, Islamic Republic of
مع حسین العصر حتی النصر
اللهم احفظ و انصر و اید قائدنا اللامام الخامنه ای