يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱
۱۵۲

روحانی: یادگاری بزرگی برای دولت بعد گذاشتیم

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 737885
ما امروز در غرب کشور، هم گاز را به ترکیه و عراق صادرات می‌کنیم و می‌توانیم گاز را به کشورهای شرقی هم صادر کنیم.
روحانی: یادگاری بزرگی برای دولت بعد گذاشتیم
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز در هفته دولت طرح توسعه مرکز دیسپاچینگ گاز کشور و خطوط انتقال ششم و نهم سراسری گاز را افتتاح می‌کنیم.

وی افزود: مردم ما از همه کارگران، مهندسان و مدیران سپاسگزار هستند که در طول شبانه و حتی روزهای زمستان، گاز را در روستاها و شهرها در اختیارشان قرار می‌دهند و فشار گاز نیز متعادل است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: برای این مهم، یک مرکز فرماندهی وجود دارد که فشار گاز را تنظیم و پمپاژ می‌کند.

روحانی همچنین در جریان افتتاح فاز اول پتروشیمی بوشهر، گفت: کار بسیار بزرگی در پتروشیمی بوشهر انجام گرفته است. این اولین پتروشیمی است که گاز را از مبدا می‌گیرد یعنی قبل ازا اینکه گاز شیرین شود، گاز ترش را دریافت می‌کند و زنجیره این کار را در اختیار دارد.

وی افزود: اینکه تاکید شد سهام شستان تا پایان سال به تدریج واگذار و در بورس معامله می‌شود، بسیار مهم است. شستان تحول بسیار بزرگی را با ورود خود به بورس ایجاد خواهد کرد.

رئیس‌جمهور گفت: امروز بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون یورو طرح افتتاح می‌شود که برای مردم بسیتار ارزشمند است.

روحانی با اشاره به اهمیت گاز در کشور، گفت: صنعت گاز، صنعت بزرگی است که هم انرژی پاک را تولید می‌کند و هم مایه توسعه کشور خواهد بود و هم یک صنعت زیربنایی است که یک صنعت بزرگ‌تری مثل پتروشیمی را اداره و آماده می‌کند و هم باعث اتصال ایران با همسایگان می‌شود.

وی ادامه داد: ما امروز در غرب کشور، هم گاز را به ترکیه و عراق صادرات می‌کنیم و می‌توانیم گاز را به کشورهای شرقی هم صادر کنیم. ما خط لوله گاز را تا مرز پاکستان بردیم. امروز یک انرژی پاک در خدمت همه خانواده‌ها قرار گرفته است.

رئیس‌جمهور بگفت: حدود ۱۷ هزار روستا در دولت یازدهم و دوازدهم به شبکه گاز سراسری متصل شد و این شبکه گازی که در ایران شاهد آن هستیم، در دنیا بی نظیر است. یعنی همه روستاها، شهرها از گاز استفاده می‌کنند، به استثنای شهرهای استان سیستان و بلوچستان که در دولت یازدهم گاز وارد این استان شد و ان‌شالله همه شهرهای این استان با خطوط انتقال گاز به نعمت گاز خواهند رسید.

روحانی ادامه داد: امروز اکثر روستاها از نعمت گاز استفاده می‌کنند و تا پایان دولت به همه روستاها گاز خواهد رسید. این خیلی مهم است که اکثر نیروگاه‌های ما بوسیله انرژی گاز اداره می‌شوند، یعنی خطوط برق هم در سایه گاز اداره می‌شود. انرژی حدود ۸۹ نیروگاه ما توسط گاز تامین می‌شود. این همه پتروشیمی در سراسر کشور از گاز استفاده می‌کنند.
وی افزود: ما توسعه دیسپاچینگ را برای خطوط ششم و نهم افتتاح کردیم. امروز سراسر کشور از عسلویه تا خوزستان تا کردستان و آذربایجان شرقی، و در سراسر این مرز، خط لوله گاز را با یک مدیریت بسیار خوب می‌بینیم.

روحانی تاکید کرد: ما در حوزه گاز خودکفا شیم البته باید در مصرف گاز برای سال‌های آینده مراقبت کنیم تا خودکفا بمانیم. از ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز به نزدیک ۱۰۰۰ میلیون مترمکعب رسیدیم یعنی یک میلیارد متر مکعب می‌توانیم تولید کنیم. ما در زمستان ۸۰۰ میلیون متر مکعب گاز را در اختیار خانه‌ها و مصارف کشور قرار می‌دهیم، یعنی معادل ۵ میلیون بشکه نفت را روزانه در اختیار مردم می‌گذاریم. در شرایط عادی هم، گازی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد، روزانه معادل ۲ میلیون بشکه نفت است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه امروز گاز اهمیت خاص و ویژه‌ای برای اداره کشور دارد، گفت: روز گذشته مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید کردند که یادگارهایی از این دولت برای دولت بعدی بماند. ما یادگار بزرگی در گاز برای دولت بهعدی گذاشتیم. همه فازهای پارس جنوبی، جز یک فاز، افتتاح شده است. در گاز کاملاً خودکفا شدیم، گازی که در زمستان باید وارد می‌کردیم. در بنزین و گازوئیل نیز خودکفا شده‌ایم. این‌ها ارمغان‌هایی است که این دولت برای ملت و دولت بعدی دارد.

وی افزود: دولت بعدی وقتی کار خود را آغاز می‌کند، پتروشیمی ما ۲ برابر شده است یعنی از ۵۶ میلیون تن به ۱۰۰ میلیون تن رسیدیم و از ۱۱ میلیارد دلار ارزش صادراتی به ۲۵ میلیارد دلار رسیده‌ایم.

روحانی اظهار کرد: امروز بیستمین هفته از سال ۹۹ است. ما در ابتدای سال قول دادیم که امسال، سال افتتاح‌ها خواهد بود و تصمیم گرفتیم هر هفته افتتاح‌های مهمی داشته باشیم و افتتاحی که امروز انجام دادیم به ارزش نزدیک به ۵ میلیارد دلا است، یعنی یک کار بزرگی که در شرایط خاص و تحریم انجام گرفته است. در زمینه گاز و نفت در برابر مردم ایران شرمسار نیستیم و می‌توانیم به مردم ایران بگوییم در میدان‌های مشترک نفت و گاز، کار عظیمی انجام دادیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در میدان گازی‌مان، در این ۷ سال، تولید و استخصال گاز ۲.۵ برابر نسبت به سال ۹۲ شده است. در میدان مشترک نفتی، تولید حدود ۶ برابر شده است یعنی از ۷۰ هزار بشکه به ۴۰۰ هزار بشکه رسیدیم.

وی تاکید کرد: اگر این خبیث در آمریکا روی کار نیامده بود و برجام روند خودش را طی کرده بود، الان بجای ۴۰۰ هزار بشکه در روز، بیش از یک میلیون بشکه تولید می‌کردیم.

وی افزود: برنامه ریزی که ما انجام دادیم برای جهش سوم است. جهش دوم را در پتروشیمی تا پایان این دولت انجام خواهیم داد، و از ۱۱ میلیارد به ۲۵ میلیارد می‌رسیم. جهش سوم هم از حالا سرمایه گذاری می‌کنیم و چند سال بعد به ثمر می‌رسد و ارزش صادراتی ما را به ۳۷ میلیارد دلار می‌رساند. این دولت برای جهش سوم ۸ میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند. ما نه تنها برای دولت سسیزدهم که برای دولت چهاردهم برنامه ریزی می‌کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: یک نکته دیگری که روز گذشته مقام معظم رهبری تاکید کردند جلوگیری از خام فروشی بود. اگر می‌خواهیم نفت خام صادر کنیم به سمت فراورده‌های نفتی برویم. در زمینه گار دنبال پتروشیمی برویم. البته در زمینه همه معادن این تحول باید رخ دهد. ما نباید سنگ معدنی و ساختمانی ما به صورت خام از کشور خارج شود و به یک کشور اروپایی یا شرقی برود و ساخته و پرداخته شود و مجدداً به کشور برگردد، این قابل قبول نیست.

روحانی افزود: ما سنگ را از معدن، برای کارگاه‌های سنگ بری آماده می‌کنیم درحالی که از معدن باید برای مصرف نهایی آماده کنیم. این کار در دنیا انجام می‌گیرد و جلوی اسراف هم گرفته می‌شود.

وی گفت: در هفته دولت افتتاح‌های مهمی داریم و بخشی از خدمات را وزرای ما برای مردم بیان می‌کنند و تا پایان سال این افتتاح‌ها را خواهیم داشت و مردم شاهد تحول در تولید کشور، علیرغم تحریم‌هایی که با آن مواجه هستیم، خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.........
مطلع
Iran, Islamic Republic of
300 هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت .
Iran, Islamic Republic of
یادگاری بزرگی به نام برجام برای دولت آینده گذاشتید دست شما را میبوسیم اگر در این یک سال آینده یادگاری دیگری مانند پیش فروش نفت یا.... برای دولت آینده به یادگار نگذارید ممنونم.
........
United States
.........
Iran, Islamic Republic of
یادگار بزرگ؟!
خدایا به تو پناه میاریم..
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان با اجرای طرح ترافیک و اصرار بر ادامه اجرای آن تلفات زیادی از کرونا را بوجود آوردند و خانواده های زیادی را عزادار کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
یادگاری های بزرگی که
نه تنها دولت بعدی بلکه تا ده ها دولت اثراتش باقی خواهد ماند..
هشیار باشیم
Iran, Islamic Republic of
....

یک مورد نام ببره جایزه داره!!!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
برجام!
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
برجام نافرجام.
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
درسته یادگاری تاریخی همچون دلار 22 هزار تومنی پراید 90 میلیونی باید ثبت بشه
ببخشیدا ازکجامعلوم....
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند که جزبدهی برای دولت بعدی به یادگار نگذاشتی.!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ترکیه با بستن آب بر روی اهالی حسکه به دنبال باج‌گیری است
ما برخی کشورهای اسلامی را جزو کشور اسلامی به رسمیت می شناسیم
ربابه زرگر
Iran, Islamic Republic of
خب.درست. ..
Iran, Islamic Republic of
سکه؛ ۱۰ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان نتیجه عملکرد دولت روحانی در این مدت هفت تا هشت سال بوده است.
Iran, Islamic Republic of
...
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر برای مردم چکار کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
قیمت گوشت در حکومت احمدی انژاد 12 هزار تومان بود و درحکومت دولت روحانی 110 تا 130 هزار تومان شده است.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات مردم و کشور از زمان دولت روحانی شروع شده است.
مشکلات مردم و کشور هیچ ارتباطی به آمریکا و غرب و... ندارد.
اتفاقا داره. .
Iran, Islamic Republic of
مشکل ایران با آمریکا از گفت وگو، طریق مذاکره، توافق هسته ای و برجام 100 سال دیگر هم حل نخواهد شد و حل نمی شود چون آمریکا ازسال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن است.
Iran, Islamic Republic of
عربستان تهدیدی برای جهان است/ چرا ظریف به دنبال همکاری با عربستان سعودی است
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان خاشقجی را کشت؛ عربستان تهدیدی برای جهان است.
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ از عقل و منطق کافی برخوردار نیست و هنوز جمهوری اسلامی ایران را نشناخته است.
نه فقط ترامپ .بلکه همه سران امریکا. ترامپ تظاهر بلد نیست
Iran, Islamic Republic of
هر شخصی در انتخابات آمریکا پیروز شود هیچ تفاوتی در راهبردهایشان نسبت به کشورمان ایجاد نخواهد شد؛.
Iran, Islamic Republic of
شمار قربانیان انفجار بیروت به ۱۷۱ نفر رسید/ آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل عامل اصلی انفجار بیروت هستند.
Iran, Islamic Republic of
چرا وعده‌های اقتصادی برعکس شد؟.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف روزانه باید هزار بار از مردم ایران عذرخواهی کنند.
حرف دل همه مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
آنها با تشر و طلبکاری با شما حرف نزنند باید خوشحال باشی!!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
کشور را حداقل 20 سال به عقب برگرداندند و مردم را بیچاره کردند،.
.......
Iran, Islamic Republic of
عملکرد حسن روحانی دراین مدت 7 تا 8 سال فقط شعار و سخنرانی بوده است.....!!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه عملکرد دولت روحانی در این مدت هفت تا هشت سال قیمت دلار ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ به ٢٢ هزار و ٧٠٠ تومان رسید
Iran, Islamic Republic of
مشاور امنیت ملی کاخ سفید خواستار پایان دخالت‌های خارجی در لیبی شد.
Iran, Islamic Republic of
مریکا و رژیم صهیونیستی ذی‌نفعان حادثه دیروز لبنان هستند
Iran, Islamic Republic of
در هفته آینده دوشنبه که ادامه آن را تصمیم گرفتیم؛ امیدوارم آن جلسه به نتیجه برسد و اگر به نتیجه برسد و مقام معظم رهبری موافقت کنند و اعلام کنیم، یک گشایشی از لحاظ اقتصادی در کشور به وجود خواهد آمد ..... و چنان رونق اقتصادی به وجود بیاید!!!! چرا همه چیز را گردن رهبر عزیز انقلاب می اندازند بیشترین اختیارات را داشته اما باز هم می گه رهبری!!!!
Iran, Islamic Republic of
دلار 25000 تومانی و سکه 11 میلیونی و تورم 500 درصدی نتیجه تفکر اصلاح طلبی است اصلاح طلبان باید از سیاست کناره گیری کنند.
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به حسن روحانی
در پاسخ به رضا اردکانیان
پول برق 2 تا 5 هزار تومان زمان دولت احمدی انژاد، و زمان دولت روحانی 200 تا 500 هزار تومان شده است.
کاشانی
Iran, Islamic Republic of
هر جی بود داره تموم میشه با یا بی یادگاری
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی ازسال 2001 تاکنون در تاسیس و حمایت از تروریست ها درمنطقه خاورمیانه و جهان نقش دارند.
ولی ما هرگز با ترامپ و آمریکا دیگر مذاکره نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
ولی ما هرگز با ترامپ و آمریکا دیگر مذاکره نمی کنیم
که آمریکا ازسال 1332 تاکنون ثابت کرد که قابل اعتماد نیست.
Iran, Islamic Republic of
سلاح هسته ای دربرابر مقابل جنایت ها، خیانت های، دخالت، مداخله گری و تجاوزهای، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش واجب و گزینهای درست است..
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی به مشکلات مردم مظلوم ایران رسیدگی کن!
Iran, Islamic Republic of
کشور ترکیه جنایتکار شماره یک ادعای مسلمانی دارند و می کند در ایام ماه محرم هم آب را به روی مردم حسکه سوریه بسته است
Iran, Islamic Republic of
گوشت 120 تا 130 هزار تومان، مرغ 19 تا 20 هزارتومان، پراید 90 تا 100 میلیون تومان، سمند 127 تا 133 میلیون تومان، پژو پارس 149 تا 159 میلیون تومان/ ولی متاسفانه دولت روحانی هنوز هم از برکات برجام می گوید.
Iran, Islamic Republic of
قرار بود افزایش حقوق کارمندان مطابق تورم باشد اعلام افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان در بودجه سال 98 هیچ تناسبی با نرخ تورم بالای کشور ندارد.
Iran, Islamic Republic of
پراید 90 تا 100 میلیون تومانی نتیجه عملکرد دولت روحانی دراین مدت 7 تا 8 سال است.
Iran, Islamic Republic of
چرا مدت هاست رئیس جمهور سکوت کرده و هیچ پاسخی در مورد وضع کشور به مردم نمی دهد.
Iran, Islamic Republic of
اتحادیه اروپا ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان اصلی تروریست ها درسوریه بوده است
اتحادیه اروپا خواستار توقف حمله ارتش سوریه به تروریست ها شد
اتحادیه اروپا خواستار توقف حمله ارتش سوریه به تروریست ها شد
اتحادیه اروپا خواستار متوقف کردن حمله ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی در ادلب شد.
Iran, Islamic Republic of
الکاظمی با یک شرکت ورشکسته آمریکایی قرارداد امضا کرده است
Iran, Islamic Republic of
بازداشت پنج تروریست و انهدام دو مقر وابسته به آمریکا در شمال عراق
Iran, Islamic Republic of
ترامپ درمورد ایران به نخست وزیرعراق چه گفت؟ حضور نظامیان آمریکا در عراق به خاطر مقابله و مبارزه با ایران است نه داعش!
Iran, Islamic Republic of
کاملاً اقای روحانی راست میکن؟ یادگاری و عملکرد دولتش هیچ از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.
ملت کفران نعمت می کنند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قدرت موشکی ما صرفا برای بازدارندگی در مقابل آمریکاست
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی به پامپئو هشدار داد
دخالت و مداخله پامپئو درامور ایران برای آمریکایی ها درمنطقه خاورمیانه گران تمام می شود.
قاچاق مواد مخدر از افغانستان با هواپیما‌های آمریکایی
Iran, Islamic Republic of
در سال 2000 کل تولیدات افغانستان حدود 200 تن بود، اما در سال 2017 به بیش از 10 هزار تن یعنی 50 برابر رسید و در حال حاضر اطلاع داریم که هواپیما‌های آمریکایی در زمینه قاچاق مواد مخدر از افغانستان فعالیت می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
هواپیما‌های ناتو و آمریکا در افغانستان مواد مخدر جابجا می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن و داعش عامل اصل انفجار خط لوله گاز سوریه بوده است
Iran, Islamic Republic of
انفجار خط لوله گاز سوریه ممکن است کار آمریکا و داعش باشد
Iran, Islamic Republic of
نباید به دلیل برخی اشکالات کل همسان‌سازی را زیر سوال برد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منطقه خاورمیانه از سال 1357 تاکنون به خاطر دخالت ها، مداخله گری، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش رنج می‌برد
Iran, Islamic Republic of
یادگاری بزرگی به نام برجام برای دولت بعدی گذاشتید نفت خام را هم برای چهار یا هشت سال آینده پیش فروش کنید یادگاری بزرگتری به جا خواهید گذاشت دمتان گرم از این همه صفا و صمیمیت.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا آمریکا در 12 تیر ماه 1367 به هواپیمایی مسافربری ایران حمله کرد؟ ولی متاسفانه تاکنون اقدامی، بررسی، رسیدگی و پیگیری نشده است چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
دلایل نادرست آمریکا علت مخالفت حداکثری شورای امنیت با مکانیسم ماشه است
Iran, Islamic Republic of
چرا نباید به شایعاتی مثل فروش پراید 1500 دلاری در سوریه و لبنان و عراق بها داد؟
Iran, Islamic Republic of
درآمد حاصل از فروش برق ایران به کشور عراق خرج کجا می‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
خسارت جنگ تحمیلی هشت ساله چرا تاکنون پیگیری نشده است چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
مطالبه غرامت جنگي از عراق؛ حق مسلم ايران
Iran, Islamic Republic of
چرا از عراق غرامت نگرفتیم؟
Iran, Islamic Republic of
جواب ایران با حملات هوایی به عراق در چه تاریخی صورت گرفت ....!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
آیا ایران واقعاً توان ایستادگی مقابل حملات نظامی آمریکا را دارد؟
Iran, Islamic Republic of
ترامپ قطعا در اجرای مکانیسم ماشه در شورای امنیت ناکام خواهد ماند و خودش هم این را میداند.
Iran, Islamic Republic of
عربستان در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۵۰ میلیارد دلار به صدام کمک کرد/ کشورهای بدعهد در برجام پشتیبان صدام بودند..
Iran, Islamic Republic of
برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن است مذاکره شما ابتداد با آمریکا غلط و اشتباه بوده است.
Iran, Islamic Republic of
عضو پارلمان عراق: عاملان ترور و هرج و مرج در بصره از سفارت آمریکا خط گرفتند
Iran, Islamic Republic of
فروردین: کسانی که قرارداد ویلموتس را امضا کردند انگلیسی بلد نبودند
اجازه پرداخت غرامت ویلموتس از بیت‌المال را نمی‌دهیم
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که به هیچ عنوان مجلس اجازه نخواهد داد غرامت قرارداد ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی از بیت‌المال پرداخت شود و این بر گردن متخلفان است.
Iran, Islamic Republic of
ترامپ:
می‌خواهیم تحریم‌های تعلیق‌ شده سازمان ملل علیه ایران را احیا کنیم
رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که به ایران اجازه دسترسی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
United Arab Emirates
برجام و از دست دادن انرژی هسته‌ای یکی از خسارتبارترین یادگارهای دولت جنابعالی است!
Iran, Islamic Republic of
هر روز که می‌گذرد اصلاح‌طلبان غرب‌گرا کارشان رو به وخامت می رود
Iran, Islamic Republic of
مقام آمریکایی: برجام الزام‌آور نیست
«برایان هوک»، نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران روز جمعه گفت که برجام یک توافق سیاسی است و از لحاظ حقوقی الزام‌آور نیست.
Iran, Islamic Republic of
خبر خوش سخنگوی دولت برای حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری.
Iran, Islamic Republic of
رافائل گروسی بدون عذرخواهی به دعوت روحانی و ظریف وارد تهران شد
Iran, Islamic Republic of
سکه ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان | دلار ۲۳ هزار و ۵۰ تومان | آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در ۳ شهریور ماه ۹۹
Iran, Islamic Republic of
نقش کشور های منطقه ای و فرامنطقه ای در جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق
Iran, Islamic Republic of
حامیان صدام در جنگ ۸ ساله با ایران
Iran, Islamic Republic of
پمپئو در سفرهای خارجی برای ترامپ تبلیغ انتخاباتی می‌کند
Iran, Islamic Republic of
کمیته حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس تمدید تحریم‌ تسلیحاتی ایران را خواستار شد
Iran, Islamic Republic of
همتی: قیمت اقلام اساسی را می‌دانم، از مردم عذرخواهی می‌کنم
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید از مردم عذرخواهی می‌کرد و نکرد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر عذرخواهی کند که قافیه رو باخته!!
.
Iran, Islamic Republic of
یادگاری هاتو با خودت ببر ما نمی خواهیم!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور کاش حداقل از مردم عذرخواهی می کردید! .....
Iran, Islamic Republic of
تماس با امارات از ۲۰۰۵ آغاز شد/ تصمیم امارات برای صلح با موافقت ریاض بوده است
Iran, Islamic Republic of
ایرانی ها می گویند که دولت روحانی کاری برای مردم نکرد
Iran, Islamic Republic of
امنیت اسرائیل درخاورمیانه کمک، حمایت و پشتیبانی از تروریست ها درسوریه، لبنان، عراق، یمن، لیبی و منطقه است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
آنچنان یادگاری گذاشتی .که هیچوقت یادمون نمی ره!
Iran, Islamic Republic of
آیا گفت و کوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه فرانسه، مشکلات اقتصادی مردم و کشور و... حل می شود.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا به تروریست های داعش در سوریه، عراق، افغانستان، یمن، لیبی و منطقه خاورمیانه نیاز دارد.
Iran, Islamic Republic of
مقصر گرانی خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و... در کشور چه کسی است؟ دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس!
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
ظریف و لودریان درباره برجام گفتگو کردند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
شما در این 7 سال آنقدر یادگاری برای دولت بعدی گذاشته اید که نمی توان نام برد.
علی برکت الله.
Iran, Islamic Republic of
سرگردانی مردم همچنان ادامه دارد! / بوق اِشغال سامانه پشتیبانی سهام عدالت
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی چرا به تهران آمد؟ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید از مردم ایران عذرخواهی کند! .
Iran, Islamic Republic of
خبر خوش سخنگوی دولت برای حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، بازنشستگان تامین اجتماعی...
.
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف دارد که با گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی و خون‌های زیادی که در این راه ریخته شده شاهد باشیم که در شهرداری کنونی تهران تابلوی میدان جمهوری اسلامی به میدان جمهوری تغییر یابد.
Iran, Islamic Republic of
پس از چهار دهه که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سپری شده، دست‌های شیطانی در داخل و خارج سعی در تحریف واقعیات دارند که آخرین نمونه آن حذف کلمه مقدس اسلامی از میدان «جمهوری اسلامی» توسط متولیان شهرداری تهران است! عجیب اگر بار اول و دوم بود شاید می‌شد عذر مسئولان شهرداری را پذیرفت ولی تکرار زیاد این مسئله می‌طلبد که قوه قهریه با چنین افرادی برخورد کند.
Iran, Islamic Republic of
دولت با این رفتار منفعلانه‌ای که در برابر گستاخی امارات از خود نشان داد بیشتر خودش را ضعیف کرد. انتظار می‌رفت با علنی شدن رابطه امارات با رژیم صهیونیستی حداقل کاردار سفارت امارات توسط وزارت خارجه کشورمان احضار می‌شد یا سطح روابط به حد کاردار تنزل پیدا می‌کرد.
Iran, Islamic Republic of
به نخست‌وزیر عراق عرض می‌کنم، تجربه نشان داده اگر به شیطان اجازه سواری داده شود دیگر پیاده نمی‌شود. باید همان‌گونه که راه تنفس شهروندان خود را با بی‌شرمی تمام می‌بندد، راه تنفس او را مسدود کرد....
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس‌جمهور! در کجای کشور خدمات مبارزه با کرونا رایگان است؟ .
Iran, Islamic Republic of
دولت فقط چند ماه تفاوت قیمت بنزین را تحت عنوان حمایت معیشتی پرداخت کرد و بعد از آن خبری نیست. بنویسید همین کارهای دولت و دولتی‌هاست که مردم را ناراحت کرده است.
Iran, Islamic Republic of
ولیعهد سعودی و ولیعهد امارات در دادگاه یمن به اعدام محکوم شدند
Iran, Islamic Republic of
روحانی و ظریف نه تنها تصویب قطعنامه ضد ایرانی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنشی نشان ندادند همه جانبه هم از گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال کردند!.
Iran, Islamic Republic of
گروسی:فشار بر ایران را ادامه می‌دهیم.
Iran, Islamic Republic of
میراث شما برای دولت بعد تورم و گرانی و بدهی سرسام آور دولت می باشد.دولت بعدی باید چهار سال اول فقط آواربرداری ویرانی انجام بده که روحانی ببار آورد.
Iran, Islamic Republic of
....
United States
....
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
یادگار بزرگی برای دولت بعد گذاشتیم
صداش بعدا در میاد
Iran, Islamic Republic of
خدا شکر که همه دولت ها یادگارهایی برای مردم گذاشته اند.... علی برکت الله ....
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام سرنوشت هر امت توسط خودش تعیین میشه..
Iran, Islamic Republic of
بدهی برای دولت بعد!!...
محمود
Iran, Islamic Republic of
ما هنوز نفهمیدم روحانی برای چی رئیس جمهور شده. !!!
مراد
Iran, Islamic Republic of
این اواخر دیگه داره حرفهای تاریخی میگه...!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....!
لیست یادگاری های روحانی
Iran, Islamic Republic of
نابودی صنعت هسته ای
بتن ریزی راکتور اراک
نابودی بسیاری از کارخانجات و صنایع بزرگ
کاهش اعتبار پاسپورت ایرانی
تورم 50 درصدی
عدم تکمیل پروژه های مسکن مهر پس از 7 سال
افزایش سرسام آور و بی سابقه قیمت مسکن و سکه و ارز و دلار و خودرو و محصولات کشاورزی و غذایی
افزایش6 برابری نقدینگی
استقراض 5 برابری از بانک مرکزی
افزایش بی سابقه ی ضریب جینی و فاصله طبقاتی
و بسیاری از معضل های اجتماعی و فرهنگی که خودتان بهتر از هر کسی دیگه ای میدانید، همه این ها یادگاری های دولت های شماست...
قیمت آب و صابون هم حتی در دولت های شما افزایش بی سابقه داشته...
نادر
Iran, Islamic Republic of
یک گشایش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
چرا جلوی توقیف نفتکش ها رو نگرفتید
ونزوئلا که خوب می خرید
....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
..
شجاع
Iran, Islamic Republic of
بیچار ه دولت بعدی! خدا بهش رحم کند
مجید
Iran, Islamic Republic of
مسکن بزرگترین یادگار دولت شماست .هنوز ادامه دارد
Romania
بله
سکه ۱۱ میلیون
پراید ۸۰ میلیون
اپارتمان متری ۲۵ میلیون
یادگار شما در تاریخ جهان ثبت خواهد شد کم لطفی نفرمایید
مازیار
Iran, Islamic Republic of

خودت آدرسشو بده لطفاً!
Iran, Islamic Republic of
آره موافقم اونقدر بزرگه كه تا 100 دولت ديگه از پس بدبختيهاش در نميان!
بوسجین
United Arab Emirates
شکی نیست گرانی بی سابقه کمر شکن پراید ۱۰ میلیونی به بالای ۱۰۰ میلیون و نخود لوبیا هم بماند
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
یادگاری بزرگی ، از بدهی کلان و زمین سوخته !!!!
Iran, Islamic Republic of
اره والا
یادگاری برا مردم هم کم نذاشتی
شهریار
Iran, Islamic Republic of
...!!!
Italy
شما یادگاری های زیادی گذاشتی ...
حسن روحانی باید از مردم عذرخواهی کند
Iran, Islamic Republic of
قیمت اقلام اساسی را می‌دانم، از مردم عذرخواهی می‌کنم
عذرخواهی رئیس کل بانک مرکزی از مردم | قیمت اقلام اساسی را می‌دانم
حسن روحانی باید از مردم عذرخواهی کند