سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
۱۴

سفارت سابق آمریکا در ایران حسینیه شد

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 737056
به همت هیات انصار القائم بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ مراسم دهه اول محرم در فضای بازِ سفارت سابق آمریکا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
سفارت سابق آمریکا در ایران حسینیه شد
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف صبح امروز (یکشنبه 26 مرداد ماه) در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: توافق خاندان حاکم بر کشور اتحادیه متحده عربی با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار بر ارزش‌های انسانی، آموزه‌های اسلام، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

وی افزود: پرده تزویر، ریا و نفاق نسبت به آرمان قدس شریف دیگر ور افتاده است و دشمنان انسانیت و خائنان به امت اسلامی چهره واقعی خود را آشکار کرده‌اند.

وی با تأکید بر این که امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق طلبان و عدالت خواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است، گفت: کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی بریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن، جنایتکار و همدست در تمام اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم منحوس صهیونیستی خواهد بود.

قالیباف ادامه داد: امروز دفاع از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی معیار روشن تشخیص حق‌طلبان و عدالتخواهان جهان از منافقان و جنایتکاران است. 

وی با بیان اینکه کسانی که با رژیم صهیونیستی طرح دوستی می‌ریزند در نظر تمامی امت اسلامی خائن و جنایتکار و همدست در تمامی اقدامات شوم گذشته، حال و آینده رژیم محنوس صهیونیستی خواهند بود، گفت: به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن احتمالی به این پروژه و ضدانسانی را داشته باشند هشدار می‌دهیم که مبارزه با رژیم صهیونیستی هرگز متوقف نخواهد شدو روز به روز با قدرت بیشتر و آگاهی بیشتر امت اسلامی و مردم شریف فلسطین ادامه خواهد داشت. 

وی خاطرنشان کرد: صف‌بندی آشکار میان حق و باطل، منافقین و مسلمین و دشمنان رژیم صهینیستی و دوستان آن بی‌گمان باعث قدرتمندشدن محور مقاومت در راه آزادی قدس شریف خواهد بود. 

همچنین با اشاره سی‌امین سالگرد ورود باشکوه آزادگان سرافراز و قهرمان کشور عزیزمان به ایران اظهار داشت: این عزیزان آزاده الماس‌های درخشان هستند بنابراین در این روز یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم سید علی‌اکبر ابوترابی نماینده دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی که در دوران اسارت نقطه امید و راهنمای آنان بود را ارج می‌نهیم و خوب است در این شرایطی که کشور قرار دارد و مردم در سختی و مشقت هستند، از شرایط سخت این آزادگان بازخوانی داشته باشیم که الگوی صبر و تحمل هستند. 

وی ادامه داد: برخی از آزادگان ما بالای 10 سال شرایط سخت اسارت را تحمل کردند و عوارض فراوان جسمی و روحی از آن دوران به همراه خود دارند، بنابراین وظیفه ما در مجلس قدردانی از این عزیزان و در صورت لزوم، تلاش برای تبیین شرایط و قوانین حمایت از این عزیزان ایثارگر می‌باشد و امیدوارم معاونت محترم رئیس‌جمهور، ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مدت باقی‌مانده از دولت دوازدهم موضوعات و مشکلات و کمبودهای این عزیزان رسیدگی کند و هر کجا هم که لازم باشد مجلس هم در کنار این عزیزان خواهد بود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
جناب قالیباف آیا به امارات سفر کردین؟فقط سری به مراکز قضایی آنهابزنید ببینید کسی برای دادخواهی و یا شکایت و یا دعوا ویا چک برگشتی و یا نفقه و یا کلاه برداری و.....میبینید؟کل جمعیت امارات به اندازی تعداد پرونده های قضایی یک شهر کوچک ما نیست.
Iran, Islamic Republic of
.
نمایندگان مجلس سریعا قانون جامع و بند 70 و 71 را اجرایی کنید
Iran, Islamic Republic of
ایران از هر طرف تحریم، قابل مقایسه با هیچ کشوری از جمله امارات که به اندازه یک استان ایران جمعیت ندارد، نیست.
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
سلام.
شما هم یه نگاه به کتاب های تاریخی و جغرافیایی بکنید بد نیست. امارات اسما کشوره در اصل یه مارکت هست. یه بازار. فقط پول نفته بدون هیچ تولیدی. یه جایی برای سرمایه گذاران جهت خالی کردن منابع و ثروتش . یه کشور بله قربان گو. باید دیگران ازش محافظت کنند و بهش سلاح بدند.
United States
بهترین صنایع پیشرفته در امارات فعال هستند...
.
Iran, Islamic Republic of
......
ایران
Iran, Islamic Republic of
به فرض باشه. ولی یه پیچش رو هم خود اماراتی هم نمیتونند باز کنند و ببندند.....
Iran, Islamic Republic of
یه مشت آمارسازی الکی که مثلا اینجا بده و اونجا خوبه . بعد این حرفت چه ربطی به قالیباف داره ؟ چه ربطی به مطلب بالا داره ؟ با خودت چند چندی مازندرانی؟
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
فقط دولت روحانی و خدماتش به ایران توسط اصلاح طلبان !!!!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه از طرف ملت اصلاح طلب ایران از دولت محترم آمریکا عذرخواهی میکنم!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حسین نوری که هرگز خاموش نمیشود
Iran, Islamic Republic of
چه شاهان و مستبدان در تاریخ به مانند سلسله بنی امیه و بنی عباس و خاندان پهلوی و اللخصوص رضا خان خودشون رو کشتن که مجلس عزای اباعبدالله جمع بشه که نشد .
Iran, Islamic Republic of
تیتر و متن چه ربطی به هم داشت؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بزودي كاخ سفيد را هم حسينيه مي كنيم