دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۲

امیری: دشمن دنبال ناکارآمدی نظام است

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 737044
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید دقت داشته باشیم داخلی‌ها درگیر جریان تحریف نشوند، گفت: بعضی مواقع افراد ممکن است سوء نیتی نداشته باشند که در این شرایط باید هوشمندانه عمل کرد.
امیری: دشمن دنبال ناکارآمدی نظام است
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در رابطه با بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان پیرامون جریان تحریف و تحریم اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری مانند همیشه دقیق، ظریف، راهبردی و چراغ راهنمای همه ما در کشور است.‌ 

وی عنوان کرد: اشارات ایشان از موضع رهبری بسیار حکیمانه، داهیانه و هوشمندانه بود و همه باید تابع فرمایشات ایشان باشیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: عده‌ای در خارج از کشور از جمله معاندین، دشمنان و به ویژه منافقین که دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار نفر از فرزندان این کشور آلوده است، به دنبال ناکارآمدی نظام هستند.

امیری تصریح کرد: در داخل کشور نیز ما باید بسیار دقت و توجه داشته باشیم تا خدای ناکرده خواسته یا ناخواسته افرادی درگیر تحریف نشوند. بعضی مواقع افراد سوء نیتی هم ندارند و ناخواسته و ندانسته ممکن است در مسیر برنامه‌های دشمن قرار گیرند که در این شرایط باید هوشمندانه عمل کرد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط اعمال تحریم‌های ظالمانه که بی‌تعارف سختی‌های زیادی هم برای ما ایجاد کرده است اما عزت، شرف و غیرت دینی و ملی مردم توانسته است این شرایط را قابل تحمل کند و این‌ها در سایه رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قابل تحقق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب شما ها که بلدین لالایی بگین چرا........
Iran, Islamic Republic of
ترامپ: هفته آینده مکانیسم ماشه علیه ایران را فعال خواهیم کرد
آمریکا جنایتکار شماره یک از برجام خارج شده است حق صلاحیت دخالت و مداخله در مکانیسم ماشد را ندارد.