کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

مجلس از مدرس خیابانی حمایت می‌کند

21 مرداد 1399 ساعت 14:12

دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی نگاه ویژه به جهش تولید دراد، گفت: توجه به خرد جمعی مهمترین ویژگی ایشان است.


به گزارش جهان نیوز، مصطفی رضاحسینی نماینده شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی بهترین و مناسب ترین گزینه ای است که از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده، گفت: آقای مدرس خیابانی گزینه‌ای جوان، پرکار، پرانرژی و فعال است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال بعنوان سال جهش تولید اظهار داشت: نگاه آقای مدرس خیابانی به جهش تولید بسیار مثبت است و در همین راستا به تولید بیشتر و افزایش صادرات توجه ویژه‌ای دارد.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه نگاه مدرس خیابانی به صادرات و توجه به تولید باعث حمایت نمایندگان از ایشان شده، گفت: ایشان قطعاً برنامه‌ای برای افزایش صادرات دارد و ما در مجلس برای این نگاه و برنامه ارزش قائلیم.

رضاحسینی یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صمت را توجه به خرد جمعی و پرهیز از تک روی دانست و افزود: با توجه به شناختی که از ایشان دارم، برای تصمیم گیری به مشورت و نظرات جمعی اهمیت می دهد که این خود نکته مثبتی برای ایشان است.

وی با اشاره به تجربیات مدرس خیابانی در وزارت صمت گفت: ایشان سالها در وزارت بازرگانی کار کرده و چند سالی هم قائم مقام وزیر صمت بودند. در سه ماه گذشته هم سرپرستی وزارتخانه را بر عهده داشت که همه این موارد از وی یک مدیر با تجربه و مسلط بر امور وزارتخانه ساخته است.

 دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این تجربیات باعث خواهد شد تا هم چالش ها و هم فرصت های وزارتخانه مشخص باشد و جهت تبدیل چالش به فرصت برنامه ریزی شود.

رضاحسینی با بیان اینکه قطعا آقای مدرس خیابانی از این تجربیات برای حل مشکلات بهره خواهد گرفت، افزود: ایشان گزینه‌ای مناسب و قوی است و می‌تواند در راستای حل مشکلات فعلی اقدام کند.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صمت را اخلاق و تعامل دانست و گفت: وی فردی متدین و اهل تعامل با مجلس است. به نظر اینجانب گزینه‌ای قوی است و معرفی وی برای تصدی وزارت صمت بهترین انتخاب بوده است.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا مجلس از چنین مدیری حمایت خواهد کرد و من فکر می کنم ایشان در روز چهارشنبه رای خوبی از مجلس کسب کند.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی چهارشنبه این هفته در صحن مجلس برگزار می شود.


کد مطلب: 736646

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/736646/مجلس-مدرس-خیابانی-حمایت-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com